شایعه: نسخه جدید فیفا توسط استودیو ۲K Games ساخته می‌شود

به نظر می‌رسد نسخه جدید سری پرطرفدار «فیفا» (FIFA) توسط یک استودیو جدید ساخته شود. شایعات اخیر نشان می‌دهند که ظاهراً FIFA با شرکت ۲K Games به توافق رسیده تا از این به بعد نسخه‌های بعدی سری بازی‌های فوتبال «فیفا» توسط آن‌ها توسعه یابد. برای مطالعه ادامه خبر نسخه جدید فیفا همراه ما باشید.

استودیو ۲K Games سابقه قابل‌توجهی در توسعه بازی‌های ورزشی نظیر بسکتبال (سری NBA 2K) و کشتی‌کج (سری WWE 2K) دارد؛ اما این استودیو هرگز به سمت فعالیت در زمینه شبیه‌سازی فوتبال نرفته است. با وجود تغییر ناموفق PES به eFootball و عدم تمدید قرارداد مجوز EA با سازمان جهانی فوتبال برای ادامه استفاده از نشان تجاری FIFA، فرصتی برای ۲K Games و ایجاد نوآوری در این زمینه فراهم شده است.

نسخه جدید فیفا

ساخت نسخه جدید سری فیفا توسط استودیو ۲K Games؛ آغاز رقابت با الکترونیک آرتز؟

رسانه خبری gamerant گزارش می‌دهد پس از جدایی EA از سازمان FIFA، گیمرها منتظر شروع همکاری بالقوه میان ۲K و سازمان فوتبال بودند؛ اما سازمان مربوطه اعلام کرده بود به سرمایه‌گذاری در عناوین فوتبالی با برند رسمی خود ادامه خواهد داد. به همین خاطر تاکنون انتشار بازی‌های جدید با نام تجاری FIFA در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

گفتنی است فیفا قبل از جدایی از شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) هزینه استفاده از نشان تجاری FIFA را حدود یک میلیارد دلار تعیین کرده بود. از سوی دیگر، ۲K Games یکی از معدود توسعه‌دهندگانی است که هم مهارت ساخت بازی‌های ورزشی و هم بودجه لازم برای توسعه عنوانی مثل FIFA را با نیازهای گیمرها دارد.

دور بعدی جام جهانی ۲۰۲۶ در کشورهای آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود. شرکت ۲K Games هنوز به طور رسمی به شایعات واکنش نشان نداده است؛ اما می‌توان گفت این همکاری تا حدودی قطعی شده است. نظر شما درباره مشارکت استودیو ۲K Games در ساخت نسخه جدید فیفا چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.