شایعه: نسخه بعدی FIFA توسط ۲K ساخته خواهد شد

شایعه: نسخه بعدی FIFA توسط 2K ساخته خواهد شد

طبق یک شایعه جدید، فیفا با کمپانی ۲K به توافق رسیده تا از این به بعد نسخه‌های بعدی مجموعه بازی‌های فوتبال FIFA توسط آن‌ها ساخته شود.

<!–

–>

یک اینسایدر معتبر به نام Kurakasis در توییتر پست جدیدی منتشر و در آن به شکلی نه‌چندان غیرمستقیم اشاره کرد که فرنچایز فیفا از این به بعد توسط ۲K Games ساخته می‌شود. این اینسایدر اخیرا سابقه خوبی در افشاگری‌های دقیق داشته است، از پیدا کردن نام کامل بازی Indiana Jones گرفته تا فاش کردن ساخت بازی‌های Metro Awakening و Sonic X Shadow Generations، همگی چیزهایی بودند که به‌درستی توسط این شخص افشا شدند.


مطلب پیشنهادی:معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24سرعت می‌تواند سرنوشت یک بازی را عوض کند!
معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24

او در توییت خود با عکس زیر نوشته است: «فیفای مورد علاقه من. ۲K2، آخ ببخشید، ۲۰۰۲ FIFA World Cup.»

شایعه: نسخه بعدی FIFA توسط 2K ساخته خواهد شد - ویجیاتوشایعه: نسخه بعدی FIFA توسط 2K ساخته خواهد شد - ویجیاتو

همانطور که اکنون قطعا می‌دانید، همکاری الکترونیک آرتز با فیفا سال گذشته به‌پایان رسید و EA از این به بعد بازی‌های فوتبال خود را با نام FC راهی بازار می‌کند. از طرف دیگر مجموعه PES نیز بعد از تبدیل به eFootball فعلا حال و روز جالبی ندارد. از آنجایی هم که «جانی اینفانتینو»، رئیس سازمان فیفا، قبلا گفته بود که FIFA بعد از دوران EA همچنان بهترین بازی فوتبال باقی خواهد ماند، اینجاست که ۲K می‌تواند وارد عمل شود. آن‌ها نه‌تنها از نظر منابع مالی بسیار غنی هستند، بلکه با دو سری NBA 2K و WWE 2K تسلط خوبی روی ساختن بازی‌های ورزشی سالانه دارند. به همین دلیل آن‌ها قطعا بیشترین شانس گرفتن لایسنس فیفا را دارند.

فعلا چیزی به‌طور رسمی درباره آینده مجموعه بازی‌های فیفا اعلام نشده است، اما با توجه به سابقه خوب Kurakasis، دور از ذهن نیست که به‌زودی خبر رسمی این همکاری جدید را بشنویم.


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟عناوینی مهیج با رنگ و بوی ورزش
بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟


چرا بازی‌هایی مثل پابجی و پالورلد ترکوندن؟

فرام‌سافتور به سختی روی بسته الحاقی بازی Elden Ring کار می‌کند - ویجیاتوفرام‌سافتور به سختی روی بسته الحاقی بازی Elden Ring کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.