بازی Silent Hill: The Short Message بیش از ۲ میلیون بار دانلود شده است

سورپرایز بزرگ رویداد State of Play یعنی بازی Silent Hill: The Short Message اکنون بیش از ۲ میلیون بار توسط دارندگان پلی استیشن دانلود شده است. برای مطالعه ادامه خبر بازی Silent Hill همراه ما باشید.

در حالی که بسیاری از طرفداران منتظر تجربه بازی‌های Silent Hill 2 Remake و Silent Hill F هستند، شرکت «کونامی» (Konami) از عنوان Silent Hill: The Short Message به طور ناگهانی رونمایی کرد. رسانه‌های خبری مدت‌ها پیش شایعه‌هایی پیرامون انتشار بازی Silent Hill: The Short Message منتشر می‌کردند؛ اثری که در ۱۸ ماه گذشته بارها رده‌بندی سنی شده است. این بازی کوتاه، رایگان و اول شخص ترسناک با نقدهای متوسطی از سوی منتقدان همراه شد؛ اما توانست توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند.

دانلود بازی Silent Hill: The Short Message برای کنسول PS5

شرکت Konami با انتشار پستی در «توییتر» اعلام کرد که بازی Silent Hill: The Short Message تاکنون بیش از ۲ میلیون بار در کمتر از یک‌هفته دانلود شده است. گفتنی است بازی مذکور تنها در ظرف ۵ روز حدود ۱ میلیون مرتبه دانلود شد. به نظر می‌رسد استقبال از این بازی کوچک و کوتاه شرکت Konami همچنان با قدرت ادامه داشته باشد.

دانلود بازی Silent Hill: The Short Message

بازی Silent Hill: The Short Message هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) به صورت رایگان قابل دریافت است. داستان این بازی در شهر کتنشتات واقع در آلمان جریان دارد، جایی که نوجوانی رنج‌دیده با نام آنیتا (Anita) پیام‌های مرموزی را از طرف دوست مرحوم خود دریافت می‌کند. استودیو HexaDrive وظیفه توسعه و «آکیرا یامائوکا» (Akira Yamaoka) وظیفه ساخت موسیقی متن بازی را برعهده داشتند.

نظر شما چیست؟ آیا بازی Silent Hill: The Short Message را دانلود کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.