شایعه: سونی ساخت یک شوتر علمی-تخیلی معرفی نشده برای PS5 و PC را کنسل کرد

شایعه: سونی ساخت یک شوتر علمی-تخیلی معرفی نشده برای PS5 و PC را کنسل کرد

سونی از زمان عرضه PS5 تاکنون بیشتر با انحصاری‌های خود موفق بوده و به نظر می‌رسد Final Fantasy 16 که در ژوئن عرضه می‌شود، موفقیت بزرگ بعدی کنسول باشد. با این حال، این بدان معنا نیست که برخی از عناوین کنسل نمی‌شوند.

اینسایدر @bogorad222 در توییتر فاش کرد که این ناشر، پروسه ساخت بازی شوتر علمی تخیلی معرفی نشده‌ای از استودیو Final Strike Games، سازنده Rocket Arena را لغو کرده است.

مشخص نیست که آیا این همان «شوتر کلان بودجه PvP» است که این استودیو در سایت رسمی خود استخدام می‌کرده یا خیر. طبق گزارش‌ها این عنون برای PS5 و PC برنامه‌ریزی شده بود و به مدت سه سال در حال توسعه بود، اما هنوز دو سال تا زمان عرضه فاصله داشت.

سونیسونی


مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]

استودیو Final Strike نیز ظاهرا شاهد کاهش ۴۰ درصدی در تعداد کارمندان بوده است. تصویری از پروفایل شغلی مهندس نرم افزار سابق این شرکت، احمد خلیفه، نشان می‌دهد برخی از اخراج‌ها روز گذشته اتفاق افتاده است.

سونیسونی

در مورد منبعی که خبر کنسلی را به اشتراک گذاشته، @bogorad222 گفت که این خبر خصوصی بوده، اما جواب دریافت شده از سازنده را با تام هندرسون از Insider Gaming به اشتراک گذاشته است.

سونی چند روز پیش استودیو Pixelopus، توسعه دهنده Concrete Genie را نیز تعطیل کرد. با توجه به اظهار نظر شوهی یوشیدا، رئیس توسعه‌دهنده بخش مستقل پلی‌ استیشن، درباره کنسل شدن پروسه ساخت تعداد بسیار زیادی از بازی‌ها، باید دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.


مطلب پیشنهادی:چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟ما اهل گیم‌نت هستیم!
چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.