۷ راز ترسناکی که در دنیای Red Dead Redemption 2 مدفون شده‌اند

استودیوی راکستار یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌سازهای حال حاضر است که کارنامه فوق‌العاده‌ای دارد. استودیویی که هیچ ترسی از متفاوت بودن ندارد و دقیقا به همین دلیل است که از این استودیو به عنوان یکی از جاه‌طلب‌ترین بازی‌سازها یاد می‌شود. صحبت از استودیویی است که عموما به دلیل ساخت فرنچایز GTA شناخته می‌شود و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. منتهی درست در کنار فرنچایز GTA؛ این سری بازی‌های جذاب Red Dead Redemption بودند که روند موفقیت‌آمیز این استودیو را بهبود بخشیدند. اولین نسخه از این فرنچایز درست در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و نسخه دوم آن نیز تقریبا پس از یک وقفه طولانی و در سال ۲۰۱۸ از راه رسید. Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ است که توانست رکوردهای بسیاری زیادی را نیز از خودش به میراث بگذارد.

همچنین باید اعتراف کرد که بازی جذاب Red Dead Redemption 2 حتی پس از گذشت سال‌ها از انتشارش؛ هنوز هم طرفداران بسیار زیادی دارد. بطوری که همچنان رازهای بسیاری در این بازی هستند که مدفون باقی مانده‌اند و کسی از آن‌ها خبری ندارد. بنابراین ما در این مطلب قرار است که نگاهی عمیق‌تر به Red Dead Redemption 2 داشته باشیم و سری به ۷ مورد از ترسناک‌تر رازها و ایستراگ‌های این بازی بزنیم که در دنیای Red Dead Redemption 2 مدفون شده‌اند. پس اگر طرفدار این بازی دوست داشتنی هستید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا سفری ترسناک به غرب وحشی داشته باشیم.

Bigfoot Skeleton


بنظر می‌رسد که افسانه و شایعات مربوط به پاگنده – Bigfoot – قرار نیست که هرگز دست از سر استودیوی راکستار بردارند. اولین بار در سال ۲۰۰۴ بود که بازیکنان مدعی حضور موجودی غول‌پیکر به نام Bigfoot در دنیای بازی GTA San Andreas شدند. این موضوع بقدری محبوب شد که بسیاری از وب‌سایت‌های گیمینگ تا به امروز به سراغ این موجود رفته‌اند و به دنبال شکار پاگنده در GTA San Andreas بودند. منتهی افسانه پاگنده امروزه تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای بازی‌های راکستار شده است. بطوری که آن‌ها نهایتا در یکی از ساید کوئست‌های بازی GTA V به این هیولا اشاره کردند و ایستراگی مربوط به آن را در بازی قرار دادند. منتهی درباره بازی Red Dead Redemption 2 همه‌چیز کمی متفاوت‌تر است.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟میوه ممنوعه!
تیم ویجیاتو: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟تیم ویجیاتو: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟

در دنیای بازی Red Dead Redemption 2 ایستراگی جذاب مربوط به پاگنده وجود دارد. اگر شما در این بازی به بالای کوه Shann بروید و عقابی که در آن حوالی در حال پرواز است را پیدا کنید، می‌توانید با دنبال کردن مسیر پرواز آن عقاب، به اسکلتی غول پیکر از پاگنده برسید که در بالای این کوه پوسیده است. حال سوال اصلی اینجاست که آیا پاگنده‌ها در دنیای این بازی واقعا حضور دارند؟ کسی چه می‌داند؛ شاید این ایستراگ مدرکی قوی برای اثابت این موضوع باشد.

Vampire


خون‌آشام‌ها همیشه موضوعی منحصر به فرد بودند. اما هیچکسی انتظار دیدن آن‌ها را در کالبد یک بازی ویدیویی ندارد؛ مگر نه؟ با این‌حال استودیوی راکستار تصمیم گرفت که ایستراگ نسبتا ترسناکی را درباره این موجودات در بازی قرار دهد. پروسه پیدا کردن خوش‌آشام‌ها – Vampire – در بازی Red Dead Redemption 2 کمی سخت و طاقت‌فرساست! اما اگر کمی حوصله به خرج دهید، قطعا می‌توانید شاهد یکی از ترسناک‌ترین و منحصر به فردترین رازها در دنیای Red Dead Redemption 2 باشید.

برای پیدا کردن خوش‌آشام‌ها در ابتدا لازم است که شما هر ۵ نوشته مرموز را که در گوشه و کنار شهر سنت دنیس – Saint Denis – پنهان شده‌اند را پیدا کنید. پس از پیدا کردن هر ۵ نوشته، بازی به شما یک نقشه مخفی می‌دهد که در آن یکسری نقاط مشخص شده‌اند. اگر شما در نیمه شب به این نقاط بروید، می‌توانید خون‌آشام‌هایی را پیدا کنید که با آخرین قطره خون قربانی‌شان جشن گرفته‌اند و جنازه آن فرد بیچاره نیز در نزدیکی خون‌آشام‌ها به حال خودش را رها شده است. حال شما می‌توانید این خون‌آشام‌ها را بکشید، یا آن‌ها را به حال خودشان رها کنید.

Hobbit House


اگر طرفدار دنیای ارباب حلقه‌ها باشید، قطعا این مورد گزینه بسیار جذابی برای شماست. درست از وقتی که Peter Jackson سه‌گانه فیلم ارباب حلقه‌ها را در حدفاصل سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ منتشر کرد، این سری فیلم‌ها فورا تبدیل به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در بین بازی‌سازها شدند. بطوری که بازی‌سازهای بزرگ و کوچک بسیاری، در عناوینشان معمولا به این سه‌گانه اشاره می‌کردند و طبیعتا استودیوی محبوب راکستار نیز از این موضوع پیروی می‌کرد.


مطلب پیشنهادی:داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!بازی با دم شیر
داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!

جالب است بدانید که شما می‌توانید در دنیای Red Dead Redemption 2 خانه هابیت را پیدا کنید که دقیقا به همان شکلی که در این سه‌گانه بود، طراحی شده است. اگر شما در این بازی به ایستگاه Bacchus بروید، می‌توانید در همان نزدیکی خانه هابیت را پیدا کنید. با نزدیک شدن به این خانه، صدای مرموزی از داخل آن شنیده می‌شود که ابدا قابل فهم نیست. تا به کنون کسی نمی‌داند که چه کسی در این خانه زندگی می‌کند و این صدا متعلق به چه کسی یا چه چیزی است.

Tiny Church


بسیاری از ایستراگ‌هایی که در دنیای بازی Red Dead Redemption 2 حضور دارند، صرفا برای ترساندن شما در بازی قرار داده شده‌اند. برای مثال ایستراگ مربوط به Tiny Church در دنیای این بازی؛ یکی از عجیب‌ترین رازهای حل نشده در Red Dead Redemption 2 است. برای پیدا کردن راز این کلیسای مرموز؛ شما باید به ناحیه Lakay و قسمت شمالی شهر سنت دنیس – Saint Denis – بروید. در این قسمت از بازی؛ شما می‌توانید کلیسای متروکه‌ای را پیدا کنید که ابدا ظاهر مناسبی ندارد.

این کلیسا در بازی با خزه و ریشه درختان پوشیده شده است و دیوارهای چوبی آن نیز پوسیده‌اند. کسی دقیقا نمی‌داند که این کلیسا برای چه چیزی ساخته شده است. بسیاری از بازیکنان باور دارند که این کلیسا برای کوتوله‌های ترسناکی است که در بازی نیز به آن‌ها اشاره شده. اما با این‌حال حضور یک کلیسای مرموز آن هم در وسط ناکجاآباد؛ ابدا چیز عادی نیست!

The Jungle Book


اگر انیمیشن The Jungle Book را دیده باشید، قطعا با Kaa آشنایی دارید. این موجود، ماری غول‌پیکر بود که در دنیای The Jungle Book حضور داشت. هرچند که در نسخه انیمیشنی این بازی Kaa جلوه‌های چندان ترسناک نداشت، اما در لایو اکشن این کارتون که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد؛ Kaa جلوه‌ای بسیار ترسناک و حیله‌گر داشت.


مطلب پیشنهادی:بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟یک همسفر ویژه
بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟

اگر شما در جنگل‌های Red Dead Redemption 2 مشغول گشت و گذار باشید، این احتمال وجود دارد که مار غول‌پیکر Kaa را ببینید. این مار غول‌پیکر معمولا در نزدیکی منطقه Lemoyne و جنگل نزدیک آن قرار دارد. شما می‌توانید این مار را درحالی که از درخت آویزان شده است، پیدا کنید و همچنین آن را شکار کنید.

UFO


درست همانند افسانه پاگنده، بیگانگان فضایی نیز بخشی جذایی ناپذیر از جهان بازی‌های راکستار هستند. پیش‌تر استودیوی راکستار در عناوینی چون GTA V و حتی نسخه‌های قدیمی‌تری مانند GTA San Andreas و GTA Vice City به حضور موجودات فضایی و بشقاب پرنده‌ها اشاره کرده بود. منتهی درباره بازی دوست داشتنی Red Dead Redemption 2 شرایط تا حدی متفاوت‌تر است. زیراکه در دنیای Red Dead Redemption 2 شما علنا می‌توانید حضور موجودات فضایی را احساس کنید.

خوشبختانه برای پیدا کردن بشقاب پرنده‌ها و موجودات فضایی در Red Dead Redemption 2؛ شما کافی است که به شمال ایستگاه Emerald بروید. در شمال این ایستگاه و در نزدیکی کوه Shann؛ شما می‌توانید کلبه‌ای متروکه را پیدا کنید که اگر در نیمه شب به آن‌جا بروید، می‌توانید نوری سبز رنگ را ببینید که تمام کلبه را روشن کرده است. اگر مسیر نور را دنبال کنید، به بشقاب پرنده‌ای غول‌پیکر بر خواهید خورد که درست در بالای کلبه قرار گرفته است.

Outhouse Woman


برای پیدا کردن بشقاب پرنده‌ها و موجودات فضایی در Red Dead Redemption 2؛ شما کافی است که به شمال ایستگاه Emerald بروید. در شمال این ایستگاه و در نزدیکی کوه Shann؛ شما می‌توانید کلبه‌ای متروکه را پیدا کنید که اگر در نیمه شب به آن‌جا بروید، می‌توانید نوری سبز رنگ را ببینید که تمام کلبه را روشن کرده است. اگر مسیر نور را دنبال کنید، به بشقاب پرنده‌ای غول‌پیکر بر خواهید خورد که درست در بالای کلبه قرار گرفته است.


مطلب پیشنهادی:داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد! [تماشا کنید]وقتی راکستار جنجال به پا می‌کند
داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد! [تماشا کنید]داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد! [تماشا کنید]

منطقه The Braithwaite Manor یکی از محبوب‌ترین لوکیشن‌هایی است که شما می‌توانید آن را در دنیای بازی Red Dead Redemption 2 پیدا کنید. دلیل محبوب این لوکیشن نیز به خاطر خط داستانی این بازی است که مدام در این منطقه روایت می‌شود. این منطقه، خانه‌ای وجود دارد که در آن خانواده‌ای مرموز زندگی می‌کنند. در پشت خانه این عمارت، شما می‌توانید اتاقی کوچک پیدا کنید که در آن زنی در حال گریه کردن است و بنظر می‌رسد که در این اتاق زندانی شده باشد.

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link