شایعه داغ: عناوین انحصاری ایکس باکس راهی کنسول PlayStation 5 می‌شوند

بر اساس اطلاعاتی که در رسانه XboxEra منتشر شده است، «مایکروسافت» (Microsoft) گویا نیم‌نگاهی به عرضه عناوین انحصاری ایکس باکس (Xbox) روی کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) دارد. به نظر می‌رسد بازی‌های «استارفیلد» (Starfield)، «های-فای راش» (Hi-Fi Rush) و «دزدان دریایی» (Sea of Thieves) برای کنسول رقیب عرضه شوند.

رسانه XboxEra ادعا می‌کند شرکت مایکروسافت بازی Starfield را پس از انتشار بسته‌الحاقی Shattered Space راهی کنسول PS5 می‌کند. گفتنی است این بسته‌الحاقی بزرگ در اواخر امسال برای کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر می‌شود.

پایان جنگ کنسولی؛ عناوین ایکس باکس در راه کنسول رقیب

گفته می‌شود که مایکروسافت سرمایه‌گذاری بیشتری روی کیت‌های توسعه PS5 انجام داده است تا از تلاش‌ها برای انتقال بیشتر بازی‌های فرست-پارتی Xbox به کنسول رقیب پشتیبانی کند. از سوی دیگر، رسانه خبری The Verge همچنین گزارش می‌دهد که بازی Indiana Jones and The Great Circle پس از گذشت چند ماه از انتشار روی کنسول ایکس باکس و پلتفرم PC، راهی کنسول PS5 نیز خواهد شد.

عناوین انحصاری ایکس باکس

هنوز تاریخ دقیق دسترسی دارندگان کنسول PS5 به بازی «ایندیانا جونز» مشخص نشده است. گفتنی است هنوز در داخل مایکروسافت بحثی وجود دارد که کدام بازی‌ها باید روی کنسول‌های رقیب منتشر شوند و کدام بازی‌ها باید انحصاری کنسول Xbox باقی بمانند. تا زمانی که این ابرشرکت بیانیه‌ای رسمی پیرامون این ادعا ارائه نکند، باید به این موضوع به چشم یک شایعه داع نگاه کرد.

نظر شما چیست؟ چرا مایکروسافت قصد دارد انحصاری‌های خود را برای کنسول «سونی» (Sony) عرضه کند؟ آیا زمان فرارسیده تا کاربران سری بازی‌های «هیلو» (Halo) را روی کنسول‌های PS4 و PS5 تجربه کنند؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.