شایعه: بازی Saints Row به‌زودی به استیم خواهد آمد

شایعه: بازی Saints Row به‌زودی به استیم خواهد آمد

واضح است بازی Saints Row که سال گذشته منتظر شد، آنطور که خیلی‌ها بهش امیدوار بودند، ظاهر نشد و در هر دو جنبه انتقادی و تجاری، کمتر از حد انتظار Embracer Group عمل کرد.

با این اوصاف، استودیو سازنده Volition به برنامه‌های خود برای پشتیبانی پس از عرضه عنوان جهان باز پایبند بوده و در این میان، به نظر می‌رسد که آن‌ها آماده شده‌اند تا بازی را به پلتفرم محبوب استیم بیاورد.

از زمان عرضه در آگوست سال گذشته، نسخه پی‌سی بازی Saints Row به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس طرفداران بوده است.


مطلب پیشنهادی:برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟از حافظه ویدئویی کارت گرافیک غافل نشوید
برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟

با این حال، اخیرا صفحه SteamDB پروژه آتنا (که از سال ۲۰۱۷ وجود داشته) به Saints Row تغییر نام داده که نشان می دهد بازی به زودی به پلتفرم ولو می‌آید. احتمالا این عنوان دارای یک بازه انحصاری زمان‌بندی شده بوده که حدود یک سال به طول می‌کشد.

Saints Row هم‌اکنون برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. اولین اکسپنشن آن در تاریخ ۹ می منتشر می‌شود، در حالی که به‌روزرسانی‌های محتوایی بیشتری نیز برای چند ماه آینده برنامه‌ریزی شده است.

در ماه می شاهد انتشار The Heist and The Hazardous خواهیم بود که ماموریت‌های کمپین جدید، سلاح‌ها، وسایل نقلیه، لوازم تزئینی و غیره را اضافه می‌کند. همراه با اکسپنشن سوم که در ماه آگوست عرضه می‌شود، حول کمپین نسخه اصلی می‌گذرند و داستان آن را ادامه می‌دهند.

اکسپنشن Doc Ketchum’s Murder Circus در ماه جولای می‌آید و یک حالت انفرادی جدید است که در «نسخه عجیب و غریب‌تر یکی از مناطق مورد علاقه ما در Santo Ileso می‌گذرد».


مطلب پیشنهادی:راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنچرا تا ابد مدیون Valve خواهیم بود؟
راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنراهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آن


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.