بازی Starfield  توسط سازمان ESRB درجه‌بندی شد

بازی Starfield  توسط سازمان ESRB درجه‌بندی شد

با کمبود قابل توجه عناوین انحصاری با کیفیت برای Xbox Series X/S در طول یک سال و نیم گذشته و با عملکرد ضعیف Redfall، اکنون همه نگاه‌ها به بازی Starfield است تا انتظارات را برآورده کند.

فشار بیش از هر زمان دیگری بر روی نقش‌آفرینی علمی تخیلی شرکت بتسدا برای ارائه یک تجربه فراموش نشدنی است. البته این بازی قرار است در سپتامبر امسال منتشر شود و قبل از عرضه، به نقطه عطف مهمی دست یافته است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Hi-Fi Rushاستانداردی تازه برای مایکروسافت
بررسی بازی Hi-Fi Rushبررسی بازی Hi-Fi Rush

آنطور که تصویر هدر استفاده شده در صفحه رسمی توییتر بازی نشان می‌دهد، Starfield اکنون به طور رسمی توسط هیئت رتبه‌بندی نرم‌افزار سرگرمی (ESRB)، شرکت هیئت رتبه‌بندی در آمریکای شمالی، درجه‌بندی سنی دریافت کرده است.

رده‌بندی‌های سنی معمولاًدر مراحل آخر فرآیند توسعه بازی و نزدیک‌تر به انتشار آن اتفاق می‌افتد و این نشان می‌دهد که عنوانی طرفداران نقش‌آفرینی از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشیدند، اکنون در مسیر لانچ خود قرار گرفته است.

StarfieldStarfield

پس از انتشار فاجعه‌بار Redfall، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، اطمینان خطر داد که مایکروسافت در توسعه استارفیل بهتر از ردفال عمل کرده و برخلاف آنچه که با شوتر Arkane انجام شد، به وضوح اهداف نرخ فریم کنسولی را در آینده پیش‌رو اعلام خواهند کرد.

این بازی همچنین در Starfield Direct ماه آینده به نمایش درخواهد آمد، جایی که جزئیات قابل توجهی از گیم‌پلی بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد و با سازندگان گفتگو خواهند کرد.

Starfield قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای Xbox Series X/S و PC منتشر شود.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیماز بلادبورن تا گوست آو سوشیما
تیم ویجیاتو: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیمتیم ویجیاتو: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیم


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link