شایعه: بازی Indiana Jones گیم‌پلی اول شخص و سوم شخص خواهد داشت

شایعه: بازی Indiana Jones گیم‌پلی اول شخص و سوم شخص خواهد داشت

چند سال پیش اعلام شد که استودیو MachineGames سازنده ولفنشتاین، توسعه یک بازی از سری Indiana Jones را آغاز کرده و تاد هاوارد از فال‌اوت و الدر اسکرولز، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد.

<!–

–>

با توجه به اینکه بازی در آن زمان در مراحل اولیه تولید قرار داشت، جزئیات در مورد آن بسیار اندک بود. به عنوان مثال، آیا این یک بازی اول شخص خواهد بود، چیزی که از MachineGames انتظار دارید، استودیویی که در گذشته تقریبا منحصرا در این سبک بازی ساخته؟

یا اینکه این بازی سوم شخص خواهد بود، چیزی که احتمالا از یک بازی اکشن ماجراجویی به سبک آنچارتد انتظار می‌رود و یک شخصیت معروف نقش اول آن را بازی می‌کند؟


مطلب پیشنهادی:دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارددسته گلی که صداپیشه اصلی به آب داد
دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارددنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارد

ظاهرا در هر دو سبک خواهد بود. به گفته نیک بیکر، یکی از بنیانگذاران XboxEra، بر اساس آنچه به او گفته شده، عنوان Indiana Jones ترکیبی از اول شخص و سوم شخص خواهد بود و برخی از بخش‌های بازی دارای گیم پلی اول شخص هستند و برخی دیگر گیم پلی سوم شخص.

بیکر می‌گوید جزئیات دقیق‌تری در مورد نحوه عملکرد دقیق آن به او داده نشده، بنابراین مشخص نیست که آیا این به این معنی است که تغییر پرسپکتیو بر اساس فعالیت‌های گیم‌پلی خاص انجام می‌شود یا خیر. با این حال، او می‌گوید که بازیکنان این گزینه را ندارند که به تنهایی از یکی به دیگری جابجا شوند.

شایعه: بازی Indiana Jones گیم‌پلی اول شخص و سوم شخص خواهد داشت - ویجیاتوشایعه: بازی Indiana Jones گیم‌پلی اول شخص و سوم شخص خواهد داشت - ویجیاتو

بیکر همچنین بیان می‌کند که با توجه به این واقعیت که احتمالا بازی هنوز در مراحل نسبتا اولیه توسعه است، ممکن است لزوما این مورد نهایی باشد. اگرچه به نظر می‌رسد ترکیبی از ژانرها در حال حاضر برنامه‌ریزی شده است، چرا که آذر ماه سال گذشته تاد هاوارد به آن اشاره کرده بود.

به تازگی تایید شد که بازی ایندیانا جونز به طور انحصاری برای ایکس باکس و پی‌سی ساخته می‌شود و از روز اول عرضه در سرویس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!


چرا ۳۰ فریم توی بازی‌ های جدید اونقدرام بد نیست؟

اطلاعات جدیدی از Starfield فاش شد - ویجیاتواطلاعات جدیدی از Starfield فاش شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.