تاد هاوارد: Starfield  بهشت مادسازان خواهد بود

به دنبال پشتیبانی گسترده از جامعه مادینگ هستند

تاد هاوارد: Starfield  بهشت مادسازان خواهد بود

به نظر می‌رسد استودیوی بازی‌سازی بتسدا مصمم است تا Starfield را به بزرگ‌ترین بازی خود تا به امروز بسازد و در حالی که بدیهی است این موضوع در عمق سیستم‌ها و مقدار محتوایی که ارائه خواهند کرد، منعکس خواهد شد، توسعه‌دهنده تلاش می‌کند تا استارفیلد از جامعه مادینگ پر جنب و جوش حتی بهتر از بازی‌های گذشته این استودیو در گذشته پشتیبانی کند.

<!–

–>

تاد هاوارد در مصاحبه اخیر با Kinda Funny، نقش‌آفرینی فضایی را «بهشت مادسازان» خواند و تایید کرد که این بازی همچنان بخش قابل توجهی از خواسته‌های جامعه طرفداران استودیوی بتسدا را برآورده خواهد کرد.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Nope | نامه عاشقانه به اسپیلبرگبه «نه» جردن پیل «بله» بگویید
نقد فیلم Nope | نامه عاشقانه به اسپیلبرگنقد فیلم Nope | نامه عاشقانه به اسپیلبرگ

هاوارد گفت:

فکر می‌کنم استارفیلد به نوعی بهشت مادسازان خواهد بود. این بخشی از DNA ماست، بیش از ۲۰ سال است که این کار را انجام می‌دهیم و جامعه خود را حول آن داریم. معمولا به طور کلاسیک سینگل‌پلیر بوده‌ایم و مردم هنوز هم برای بازی‌هایمان ماد می‌سازند و آن‌ها را بازی می‌کنند. بنابراین بسیاری از آن کارها را [دوباره] انجام خواهیم داد.

هاوارد ادامه داد که با Starfield، استودیوی بازی‌سازی بتسدا بار دیگر به دنبال فراتر رفتن از پشتیبانی خود از جامعه مادینگ خواهد رفت تا صرفا ابزارهایی را که بازیکنان می‌خواهند ارائه دهد و در عوض به دنبال تعامل فعال با آن‌ها است.

StarfieldStarfield

این موضوع همچنین می‌تواند به شکل فرصت‌های شغلی در خود شرکت بتسدا باشد که البته یکی از توسعه‌دهندگان ماد Fallout: London را نیز استخدام کرده‌اند.

اخیرا در یک توییت از اکانت پشتیبانی مشتریان بتسدا که اکنون پاک شده، به‌طور رسمی تایید شد که تمام نسخه‌های فیزیکی Starfield شامل کدی برای پلتفرم انتخاب کاربران خواهند بود و دیسک فیزیکی وجود نخواهد داشت.

Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود و انتظارات زیادی وجود دارد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.


مطلب پیشنهادی:۸ دلیل که باید برای فیلم Oppenheimer هیجان‌زده باشیدیک شاهکار دیگر از نولان؟
۸ دلیل که باید برای فیلم Oppenheimer هیجان‌زده باشید۸ دلیل که باید برای فیلم Oppenheimer هیجان‌زده باشید


چرا ۳۰ فریم توی بازی‌ های جدید اونقدرام بد نیست؟

اطلاعات جدیدی از Starfield فاش شد - ویجیاتواطلاعات جدیدی از Starfield فاش شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.