به دنبال پشتیبانی گسترده از جامعه مادینگ هستند
به نظر میرسد استودیوی بازیسازی بتسدا مصمم است تا Starfield را به بزرگترین بازی خود تا به امروز بسازد و در حالی که بدیهی است این موضوع در عمق سیستمها و مقدار محتوایی که ارائه خواهند کرد، منعکس خواهد شد، توسعهدهنده تلاش میکند تا استارفیلد از جامعه مادینگ پر جنب و جوش حتی بهتر از بازیهای گذشته این استودیو در گذشته پشتیبانی کند.
<!–
–>
تاد هاوارد در مصاحبه اخیر با Kinda Funny، نقشآفرینی فضایی را «بهشت مادسازان» خواند و تایید کرد که این بازی همچنان بخش قابل توجهی از خواستههای جامعه طرفداران استودیوی بتسدا را برآورده خواهد کرد.
مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Nope | نامه عاشقانه به اسپیلبرگبه «نه» جردن پیل «بله» بگویید
هاوارد گفت:
فکر میکنم استارفیلد به نوعی بهشت مادسازان خواهد بود. این بخشی از DNA ماست، بیش از ۲۰ سال است که این کار را انجام میدهیم و جامعه خود را حول آن داریم. معمولا به طور کلاسیک سینگلپلیر بودهایم و مردم هنوز هم برای بازیهایمان ماد میسازند و آنها را بازی میکنند. بنابراین بسیاری از آن کارها را [دوباره] انجام خواهیم داد.
هاوارد ادامه داد که با Starfield، استودیوی بازیسازی بتسدا بار دیگر به دنبال فراتر رفتن از پشتیبانی خود از جامعه مادینگ خواهد رفت تا صرفا ابزارهایی را که بازیکنان میخواهند ارائه دهد و در عوض به دنبال تعامل فعال با آنها است.
این موضوع همچنین میتواند به شکل فرصتهای شغلی در خود شرکت بتسدا باشد که البته یکی از توسعهدهندگان ماد Fallout: London را نیز استخدام کردهاند.
اخیرا در یک توییت از اکانت پشتیبانی مشتریان بتسدا که اکنون پاک شده، بهطور رسمی تایید شد که تمام نسخههای فیزیکی Starfield شامل کدی برای پلتفرم انتخاب کاربران خواهند بود و دیسک فیزیکی وجود نخواهد داشت.
Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای Xbox Series X/S و PC منتشر میشود و انتظارات زیادی وجود دارد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
مطلب پیشنهادی:۸ دلیل که باید برای فیلم Oppenheimer هیجانزده باشیدیک شاهکار دیگر از نولان؟
چرا ۳۰ فریم توی بازی های جدید اونقدرام بد نیست؟
دیدگاهتان را بنویسید