شایعه: احتمال تاخیر بازی GTA VI تا سال ۲۰۲۶ وجود دارد

رسانه خبری «کوتاکو» (Kotaku) در گزارش جدیدی ادعا می‌کند بازی Grand Theft Auto VI (به‌اختصار GTA VI) پنجره زمانی انتشار خود در سال ۲۰۲۵ را از دست می‌دهد و ممکن است بازی مورد بحث تا یک سال تاخیر بخورد. این منبع از شرایط توسعه بازی GTA VI زیر نظر شرکت «راکستار گیمز» (Rockstar Games) آگاهی دارد.

منابع و رسانه‌های خبری می‌گویند هدف «راکستار»، عرضه بازی GTA VI در «اوایل سال ۲۰۲۵» است. با این حال، به نظر می‌رسد توسعه بازی مذکور توسط شرکت Rockstar Games به طور موقت «متوقف» شده است و این شرکت نگران است که عرضه آن تا سال ۲۰۲۶ به تعویق بیفتد.

به گفته منبع خبری «کوتاکو»، تأخیر عنوان GTA VI تا سال ۲۰۲۶ در صورت نیاز یک «طرح بازگشتی» یا گزینه‌ای «اضطراری» در نظر گرفته می‌شود. شرکت Rockstar Games در گذشته تا «لحظه آخر» منتظر بود تا تغییراتی در برنامه‌ها ایجاد کند.

اعمال تاخیر در عرضه بازی GTA VI؛ بازگشت کارمندان راکستار به دوره کار حضوری

گزارشی از خبرگزاری «بلومبرگ» (Bloomberg) نشان می‌دهد که شرکت «راکستار گیمز» از کارمندان خود خواسته است تا در اوایل ماه آوریل، به طور تمام وقت به انجام کار حضوری روی بیاورند. به نقل از «بلومبرگ»، «جن کولبه» (Jenn Kolbe)، رئیس انتشارات Rockstar به کارمندان گفته است که این شرکت قصد دارد به دلایل بهره‌وری و حفظ امنیت، به فضای دورکاری پایان دهد و معتقد است شرایط کار حضوری از «مزایای ملموسی» برخوردار خواهد بود.

تاخیر بازی GTA VI

بی‌شک بازی GTA VI به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های تاریخ صنعت گیمینگ به شمار می‌آید. تریلر اولیه این بازی توانست در طول یک‌ونیم روز حدود ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده داشته باشد. این بازی برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) در دست توسعه قرار دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.