سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Unknown 9: Awakening اعلام شد

شرکت «بندای نامکو» (Bandai Namco) به‌تازگی سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Unknown 9: Awakening را اعلام کرد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی برای عرضه در سال میلادی ۲۰۲۴ آماده می‌شود. برای مطالعه مشخصات فنی بازی Unknown 9: Awakening همراه ما باشید.

شرکت «بندای نامکو» در جریان رویداد Xbox Partner Preview، ویدیویی از گیم پلی بازی نقش‌آفرینی Unknown 9: Awakening منتشر کرد. صفحه رسمی این بازی در پلتفرم «استیم» (Steam) اخیراً به سیستم مورد نیاز و پیشنهادی آن اشاره کرده است که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده نمایید.

سیستم بازی Unknown 9: Awakening

جزئیات سیستم بازی Unknown 9: Awakening

اطلاعات پیرامون مشخصات فنی بازی Unknown 9: Awakening در حال حاضر بسیار سطحی است؛ سازندگان هنوز نوع رزولوشن و نرخ فریم بازی مذکور را مشخص نکرده‌اند. اگر کاربران می‌خواهند این بازی را روی تنظیمات بالا (High) اجرا کنند، به کارت گرافیک RTX 5700XT و همراه با پردازنده ۶ هسته‌ای احتیاج دارند. این مشخصات همچنین نوع پردازنده هسته‌ای (CPU) و کارت گرافیک NVIDIA را فهرست نکرده است.

از سوی دیگر، کاربران برای نصب و اجرای بازی Unknown 9: Awakening به ۵۵ گیگابایت فضای خالی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم نیاز خواهند داشت. در صورتی که کاربران می‌خواهند بازی مزبور را روی تنظیمات پایین (Low) اجرا کنند، حداقل باید از کارت گرافیک RX 580 و حافظه رم ۸ گیگابایتی برخوردار باشند. بازی Unknown 9: Awakening قرار است در سال ۲۰۲۴ برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم PC عرضه شود.

کاربران هم‌اکنون می‌توانند این عنوان را در پلتفرم Steam پیش‌خرید نمایند. نظر شما درباره سیستم مورد نیاز این بازی چیست؟ آیا بازی Unknown 9: Awakening را برای پلتفرم PC خریداری می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.