سه بازی Fallout از لیست بازی‌های رایگان اپیک استور حذف شدند

سه بازی Fallout از لیست بازی‌های رایگان اپیک استور حذف شدند

فروشگاه اپیک گیمز قرار بود از سوم تا دهم اسفند ماه سه بازی کلاسیک از مجموعه Fallout را رایگان کند، اما به‌شکلی عجیب برنامه خود را تغییر داده است.

<!–

–>

سه بازی Fallout و Fallout 2 و Fallout Tactics عناوینی بودند که اپیک برای کاربران خود در نظر گرفته بود. اما این فروشگاه اکنون می‌گوید که برای هفته آینده بازی Super Meat Boy Forever را در نظر گرفته است. مشخص نیست که این اتفاق به چه دلیلی افتاده؛ شاید اصلا قرار نبود این سه بازی رایگان شوند و لیست شدن آن‌ها یک اشتباه بود. از طرفی دیگر شاید چون این سه بازی قبلا هم رایگان شده بودند، اپیک بیخیال ارائه مجدد آن‌ها شده است.


مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیداولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید

فعلا این هفته می‌توانید بازی Dakar Desert Rally را در فروشگاه اپیک گیمز به اکانت خود اضافه کنید. این بازی ریسینگ پاییز سال گذشته توسط Saber Interactive راهی بازار شد، اما چندان نتوانست توجهات را به خود جلب کند. اما اگر هوس کرده‌اید یک بازی ریسینگ واقع در بیابان‌های بی‌کران تجربه کنید، این بازی قطعا انتخاب جالب توجهی خواهد بود.

هفته بعد هم می‌توانید Super Meat Boy Forever را به حساب اپیک خود اضافه کنید. پیشنهاد می‌کنیم توقع تجربه‌ای در حد و اندازه‌های سوپر میت بوی اصلی را از Forever نداشته باشید، اما در هر صورت یک تجربه پلتفرمینگ سرگرم‌کننده در انتظارتان است.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۳۹ ویجیاتو؛ چقدر از فورتنایت می‌دانید؟میتونید از کوییز این هفته ویکتوری رویال بگیرید؟
کوییز ۳۹ ویجیاتو؛ چقدر از فورتنایت می‌دانید؟کوییز ۳۹ ویجیاتو؛ چقدر از فورتنایت می‌دانید؟


کامل‌ترین داستان سری مکس پین

سه بازی Fallout از لیست بازی‌های رایگان اپیک استور حذف شدند - ویجیاتوسه بازی Fallout از لیست بازی‌های رایگان اپیک استور حذف شدند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.