سطح استرس توسط اپل واچ پیش‌بینی می‌شود

همه ما می‌دانیم که اپل واچ دستگاه بسیار توانمندی است که می‌تواند علائم مختلف مرتبط با سلامتی را تشخیص دهد. با عرضه اپل واچ سری ۶، اپل توانایی بررسی نوار قلب را روی مچ دست شما به ارمغان آورد. اما بر اساس یک مطالعه جدید، محققان دریافته‌اند که اپل واچ شما علاوه بر این کار‌ها می‌تواند کارهای بیشتری هم انجام دهد. برای مثال سطح استرس توسط اپل واچ به طور و از طریق معیارهای مختلف بررسی می‌شود.

سطح استرس توسط اپل واچ چگونه اندازه‌گیری می‌شود؟

طبق یک مطالعه جدید، اپل واچ می‌تواند با استفاده از ECG و سایر معیارها، سطح استرس را به دقت اندازه گیری کند. این مطالعه توسط محققان دانشگاه واترلو کانادا انجام شد و نشان داد که اپل واچ می‌تواند سطح استرس کاربر را پیش بینی کند. محققان از حسگر ECG اپل واچ سری ۶ استفاده کردند و دریافتند که وقتی شرکت کنندگان سطوح استرس را گزارش کردند، داده‌ها ارتباط نزدیکی با شتاب ضربان قلب و ظرفیت کاهش سرعت داشتند. سپس محققان الگوریتم‌های یادگیری ماشینی را برای ایجاد یک مدل پیش‌بینی توسعه دادند و به کار گرفتند.

مدل‌های ایجاد شده دارای “سطح بالایی از دقت” هستند اما با این دقت با فراخوانی پایین‌تری گزارش می‌شود. طبق این مطالعه، اپل واچ دارای پتانسیل “امیدوارکننده” برای تشخیص سطوح استرس است. علاوه بر این، از آنجایی که این پوشیدنی قادر به جمع‌آوری اطلاعات اضافی در مورد سلامت کاربر (مانند اطلاعات خواب و فعالیت است) می‌توان نقاط داده بیشتری را به هم متصل کرد تا سطوح استرس را با دقت بیشتری شکل دهد.

سطح استرس توسط اپل واچ پیش‌بینی می‌شود

اپل در این مرحله اطلاعات بیشتری از الگوریتم‌های اندازه‌گیری استرس ارائه نمی‌دهد، اما محققان ادعا می‌کنند که اپل واچ می‌تواند به طور موثر برای کمک به مراقبت از سلامت روان استفاده شود. علاوه بر این، اپل می‌تواند تمرینات پیشگیری از استرس مانند تنفس و موارد دیگر را برای حذف سیگنال‌های استرس‌زا و کاهش سطح استرس شما ارائه دهد.

در حال حاضر، ما نمی‌دانیم که آیا اپل در حال کار بر روی ارائه ویژگی مدیریت استرس برای پوشیدنی‌های دیگر خود است یا خیر، اما به محض اینکه جزئیات بیشتر در دسترس باشد، شما را به‌روز خواهیم کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.