سریال Reacher برای فصل سوم تمدید شد

سریال Reacher برای فصل سوم تمدید شد

سریال Raecher (ریچر) قرار است برای فصل سوم به سرویس پرایم ویدیو بازگردد. آمازون این خبر را طی پنل پرایم ویدیو در CCXP اعلام کرد. جمعیت حاضر در سائو پائولو با شنیدن این خبر در میان دیگر اخبار بسیار خوشحال شدند و به تشویق پرداختند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بهترین سریال‌های Scooby-Dooداستان‌های اسکوبی دو و گنگ دوست‌داشتنی
نگاهی به ۱۰ مورد از بهترین سریال‌های Scooby-Dooنگاهی به ۱۰ مورد از بهترین سریال‌های Scooby-Doo

فصل دوم سریال ریچر به زودی و در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر ۱۴۰۲ روی سرویس پرایم ویدیو قرار می‌گیرد و به این ترتیب طرفداران برای آن بسیار هیجان‌زده خواهند بود. حضور آلن ریچسون در نقش اصلی «جک ریچر» از زمان پخش اولین فصل این سریال مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

بد نیست بدانید که این سریال بر اساس مجموعه رمان‌های جک ریچر نوشته لی چایلد ساخته شده و هنوز مشخص نیست که فصل سوم قرار است داستان کدام رمان را اقتباس کند. فصل دوم ریچر ۸ قسمتی است که کار خود را با پخش ۳ اپیزود در پرایم ویدیو آغاز خواهد کرد و پخش قسمت‌ها تا ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ به پایان خواهد می‌رسد. نیک سانتورا شورانر سریال است که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز همکاری دارد.

سریال Reacherسریال Reacher

علاوه بر ریچسون، بازیگران دیگری نظیر فردیناند کینگزلی، رابرت پاتریک و دومنیک لامباردوتزی نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان فصل دوم آمده:

فصل دوم Reacher زمانی آغاز می‌شود که جک ریچر، بازپرس پلیس نظامی کهنه‌کار پیامی رمزگذاری مبنی بر اینکه اعضای واحد سابق ارتش ایالات متحده، تحقیقات ویژه ۱۱۰ نماینده مجلس، به طور مرموز و وحشیانه یک به یک به قتل می‌رسند دریافت می‌کند. ریچر با سه نفر از هم‌تیمی‌های سابقش که برای تحقیق در این مورد انتخاب شده‌اند، از جمله فرانسیس نیگلی (ماریا استن)، کارلا دیکسون (سریندا سوان)، حسابدار پزشکی قانونی که ریچر از مدت‌ها پیش به او علاقه‌مند بوده، صحبت می‌کند و گرد هم می‌آیند.

در اخبار مرتبط خواندیم که بازیگر سریال Reacher به جمع بازیگران سریع و خشن ۱۰ پیوست.


مطلب پیشنهادی:ایده های جنجالی رها شده در سریال ها!فرصت های سوخته
ایده های جنجالی رها شده در سریال ها!ایده های جنجالی رها شده در سریال ها!


افسردگی و سلامت روان در بازی ها

سونی محتوای زیادی را از دسترس کاربران پلی استیشن خارج می‌کند - ویجیاتوسونی محتوای زیادی را از دسترس کاربران پلی استیشن خارج می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.