رویداد GCG با محوریت نمایش بازی‌های جدید ایرانی برگزار شد

رویداد GCG با محوریت نمایش بازی‌های جدید ایرانی برگزار شد

رویداد GCG یا Game Community Gathering روز جمعه دهم آذر ماه برگزار شد. هدف اصلی این رویداد، نمایش تریلرهایی از بازی‌هایی در دست ساخت توسط تیم بازی‌سازی و البته برگزاری پنل‌های گفتگو با محوریت بازی‌سازی بود.

<!–

–>

رویداد GCG در آکادمی ایرانسل در مرکز نوآوری شریف برگزار شد. افتتاحیه این رویداد با نمایش نزدیک به ۲ ساعت از تریلرهای ده‌ها بازی ایرانی مختلف آغاز شد. بازی‌سازان علاقه‌مند تا اوایل آذرماه این فرصت را داشتند تا بازی‌های در دست ساخت خودشان را برای این رویداد ارسال نمایند. از همین رو بازی‌سازهای مختلف، بازی‌های پی‌سی و موبایل مختلفی را به نمایش در آوردند.

بسیاری از این بازی‌ها از جمله بازی‌هایی مثل ریموتال و امپراتورهای قلابی، مراحل نهایی ساخت خود را پشت سر می‌گذارند و تریلر نتیجه نهایی کار تیم یا فرد سازنده را به نمایش می‌گذاشت. از جمله بازی‌های دیگری که در این رویداد حضور داشتند، سه بازی استودیوی اینفینتی مسک از جمله ریمیک بازی »چهره شیطانی»، بازی Night at Mr. Steven’s Restaurant و بازی‌هایی مثل سرآشپز، پوکه و تکامل بودند.

پس از نمایش تریلرها، دو پنل مختلف با حضور فعالان صنعت ویدیوگیم ایران برگزار شد. اولین پنل با عنوان «تیم‌سازی برای ساخت بازی‌های ویدیویی» توسط شهریار ازهاریان‌فر، سازنده بازی‌هایی مثل باقلوا و آمیرزا برگزار شد. در این پنل محمدمهدی بهفر راد، مدیرعامل مدریک گیمز،‌ هانیه گودرزی، مدیر محصول PGS و فیروز دهقان، QA استودیوی فن‌افزار تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند.

در دومین پنل با عنوان «ورود به بازار بین‌الملل»، پرستو منطقی، پژوهشگر و نویسنده، بایدها و نبایدهای ورود به بازار بازی‌سازی جهانی را با امین شهیدی، کارگردان بازی قصه بیستون، ویدا نجاتی، متخصص مارکتینگ رایا گیمز و امیر نظری،‌ هم‌بنیان‌گذار پرسیس پلی عنوان کردند.

علاوه بر این فرصت تجربه دموهای مختلفی از بازی‌های نمایش‌داده‌شده برای علاقه‌مندان فراهم شده بود تا بتوانند بازی‌های در دست ساخت را در کنار بازی‌سازها تجربه کنند و نظر مستقیم خود را ارائه کنند.

رویداد GCG همچنین جوایزی را برای بهترین بازی‌های ارسال‌شده به این جشنواره ترتیب داده بود که فرصت شرکت در آن تا پنجم آذرماه بود.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.