سخت‌افزار جدید شرکت نینتندو تا بهار سال ۲۰۲۴ عرضه نخواهد شد

با گذشت هفت‌سال از عرضه کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch)، خبرنگاران معتقد هستند که این شرکت ژاپنی در حال آماده‌سازی سخت‌افزار جدید خود برای نسل آینده است. متاسفانه به نظر می‌رسد «نینتندو» (Nintendo) علاقه‌ای ندارد تا بهار سال آینده اطلاعاتی از محصول آینده‌اش منتشر کند.

با انتشار گزارش مالی سال جاری Nintendo، «شونتارو فوروکاوا» (Shuntaro Furukawa) تایید کرد سخت‌افزار جدید شرکت تا زمان ۳۱ مارس سال ۲۰۲۴ معرفی نخواهد شد. این شرکت پیش‌بینی می‌کند که در سال مالی جاری منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۴، تقریباً ۱۵ میلیون کنسول بفروشد که نشان‌دهنده کاهش ۱۶.۵ درصدی فروش سالانه سخت‌افزاری خواهد بود؛ چون که احتمالا کنسول Nintendo Switch در هفتمین سال حضور خود در بازار، با کاهش قابل توجه تقاضا روبرو شود. «فوروکاوا» در این باره گفت:

نینتندو سوییچ به هفتمین سال عمر خود در صنعت بازی‌های رایانه‌ای وارد می‌شود و در حالی حفظ روند فروش آن برای ما دشوارتر از قبل شده اما برنامه ما این است که مشتریان بیشتری به تجربه بازی‌ها روی این کنسول برای مدت طولانی‌تری ادامه دهند و این عمل منجر به فروش حداکثری محصول شود.

افشای نام سخت افزار جدید نینتندو

البته طولی نکشید که یک منبع نزدیک به شرکت «نینتندو» اعلام کرد این شرکت در حال توسعه سخت‌افزار جدیدی با نام رمزی Nikkei است اما این سخت‌افزار تا بهار سال آینده به طور رسمی معرفی نمی‌شود. شایعاتی منتشر شده که سخت‌افزار جدید شرکت «نینتندو» از کیفیت تصویر ۴K و حالت گرافیکی Nvidia DLSS پشتیبانی می‌کند. این سخت‌افزار جدید در صورتی که مانند «نینتدو سوئیچ» هیبردی باشد، می‌تواند تحولی در صنعت بازی ایجاد کند.

سخت افزار جدید نینتندو

شایان ذکر است حدود ۱۲۵.۶۲ میلیون دستگاه Nintendo Switch از زمان عرضه آن در سرتاسر جهان به فروش رفته است. با اینکه فروش سخت‌افزار این شرکت کاهش یافته است اما محصولات نرم‌افزار آن با استقبال قابل‌توجهی در بازار همراه بوده است. بازی‌هایی نظیر Bayonetta 3، Metroid Prime Remastered و Fire Emblem Engage همگی بیش از یک میلیون نسخه در سال گذشته فروختند. بی‌شک انتظار می‌رود با عرضه Zelda: Tears of the Kingdom، نینتندو امسال را هم با دست پُر به پایان برساند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.