با Wear OS می‌توانید با ساعت هوشمند خود در واتساپ چت کنید

واتساپ برنامه‌ای رسمی برای Wear OS 3 منتشر کرده است و این بدان معناست که کاربران می‌توانند در این پلتفرم پیام‌رسانی فوری مستقیماً با ساعت‌ های هوشمند مبتنی‌بر Wear OS خود چت کنند. با این حال، نسخه‌ Wear OS واتساپ در حال حاضر در مرحله بتا است و فقط برای آزمایش‌کنندگان بتای برنامه اندروید قابل دسترسی است. برخی از ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS 3 سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ‌ و پیکسل واچ گوگل هستند.

واتساپ در حال حاضر برای Wear OS با انتشار نسخه‌ آزمایشی ۲.۲۳.۱۰.۱۰ دردسترس کاربران اندروید قرار گرفته است. کاربرانی که علاقه‌مند هستند می‌توانند ازطریق فروشگاه گوگل‌پلی در فهرست بتا این پیام‌رسان عضو شوند. علاوه بر این، هم گوشی و هم ساعت باید دارای نسخه برنامه ۲.۲۳.۱۰.۱۰ یا بالاتر باشند. برای راه‌اندازی اپلیکیشن واتساپ، کاربران باید یک کد هشت رقمی از ساعت هوشمند خود در گوشی وارد کنند. سپس چت‌های شما بین هر دو دستگاه همگام‌سازی خواهد شد.

با Wear OS می‌توانید با ساعت هوشمند خود در واتساپ چت کنید

نسخه‌ Wear OS واتساپ تمام ویژگی‌های لازم از جمله امکان ارسال مستقیم پیام‌ها را ارائه می‌دهد. با این حال، اگر کاربر قبلاً هرگز پیامی به مخاطب موردنظرش ارسال نکرده باشد، گزینه‌ای برای شروع چت جدید وجود ندارد. برنامه Wear OS فهرست ساده‌ای از مخاطبین اخیر، منوی تنظیمات و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

این نسخه به کاربران اجازه می‌دهد تا مکالمات قدیمی خود را مشاهده کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از پیام‌های صوتی یا صفحه‌کلید سیستم به پیام‌ها پاسخ دهند. همچنین، با پیمایش در چت‌های گروهی اعضای حاضر در مکالمه موردنظر نمایش داده می‌شود. انتظار می‌رود در هفته‌های آتی شاهد انتشار نسخه‌ پایدار اپلیکیشن واتساپ برای Wear OS باشیم. به‌نظر می‌رسد که ارسال سریع پیام از مچ دست جایگزینی عالی برای گوشی‌های هوشمند باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.