سامسونگ SSD پرسرعت و بهبود‌یافته ۹۹۰ EVO را عرضه می‌کند

سامسونگ ۹۹۰ EVO SSD را به‌تازگی معرفی کرده است. این درایو حالت جامد پیشرفته نسبت به مدل قبلی خود، ۹۷۰ EVO Plus پیشرفت قابل‌توجهی داشته است. عملکرد جدیدترین پیشنهاد سامسونگ نسبت به ۹۷۰ EVO Plus حدود ۴۳٪ بهبود یافته است. SSD 990 EVO با هدف افزایش تجربه کاربر در فعالیت‌های محاسباتی مختلف مانند بازی، کار حرفه‌ای و ویرایش ویدیو وعکس، یک انتخاب همه‌کاره و کارآمد برای مصرف‌کنندگان است.

مشخصات فنی ۹۹۰ EVO SSD سامسونگ:

SSD 990 EVO به دلیل پشتیبانی از استانداردهای PCIe 4.0 x4 و PCIe 5.0 x2 موردتوجه است و همین امر آن را با رابط‌های محاسباتی فعلی و آینده سازگار می‌کند. فرم فاکتور M.2 2280 و حافظه فلش V-NAND TLC به عملکرد بالای این هارد کمک می‌کند. این هارد SSD سرعت خواندن و نوشتن متوالی چشمگیر را به ترتیب تا ۵۰۰۰ مگابایت‌برثانیه و ۴۲۰۰ مگابایت‌بر‌ثانیه در کنار سرعت خواندن/نوشتن تصادفی تا ۷۰۰k/800k IOPS ارائه می کند. این ویژگی‌ها زمان بارگذاری سریع و دسترسی سریع به فایل‌های حجیم را تضمین می‌کنند و تجربه کلی محاسبات را به طور قابل‌توجهی بهبود می‌بخشند.

از نظر امنیت، SSD مجهز به رمزگذاری AES 256 بیتی است که امنیت داده‌ها را تضمین می کند. علاوه بر این، تراشه کنترلر خودساخته سامسونگ به نام S4LY022 ارائه می‌شود که نه تنها قدرت را ۷۰ درصد در مقایسه با ۹۷۰ EVO Plus افزایش می‌دهد، بلکه به افزایش عمر باتری کامپیوتر نیز کمک می.کند. هارد SSD از ویژگی «استندبای جدید» نیز پشتیبانی می کند که امکان اعلان‌های کم‌مصرف را فراهم می‌کند.

سامسونگ SSD پرسرعت و بهبود‌یافته 990 EVO را عرضه می‌کند

SSD سامسونگ ۹۹۰ EVO به دلیل بهره‌وری انرژی بهبود‌یافته خود متمایز است و تا ۷۰ درصد بهتر از مدل قبلی خود عمل می‌کند. این ویژگی برای کاربرانی که از عمر باتری دستگاه خود آگاه هستند بسیار مفید است. علاوه بر این، این هارد از یک راه‌حل حرارتی هوشمند برای حفظ دمای عملیاتی بهینه استفاده می کند و عملکرد ثابت را بدون به‌خطرانداختن یکپارچگی درایو تضمین می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه

SSD در ظرفیت‌های ۱ ترابایت و ۲ ترابایت موجود است. نوع چینی ۱ ترابایتی ۶۷۹ یوان قیمت دارد، در حالی که قیمت‌های خرده‌فروشی پیشنهادی سازنده برای بازار جهانی ۱۲۴.۹۹ دلار برای مدل ۱ ترابایتی و ۲۰۹.۹۹ دلار برای مدل ۲ ترابایتی است. سامسونگ همچنین مجموعه نرم‌افزاری جامعی به نام Samsung Magician را برای انتقال داده‌ها، نظارت بر سلامت درایو و به‌روزرسانی به‌موقع سیستم‌عامل ارائه می.دهد. SSD 990 EVO با پنج سال گارانتی محدود ارائه می‌شود که به مصرف‌کنندگان در مورد سرمایه‌گذاری خود آرامش خاطر می‌دهد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.