سامسونگ گوشی گلکسی S23 FE را در ماه جولای عرضه می‌کند

سامسونگ امسال را با عرضه سری گلکسی S23 با قدرت آغاز کرد. در حالی که شواهد کافی وجود دارد که نشان می‌دهد پرچمداران جدید فروش بهتری نسبت‌به سری گلکسی S22 دارند، این آمار همچنان در سطح استانداردهای شرکت نیست. به همین دلیل سامسونگ بسیار زودتر از انتظارات و در ماه جولای به دنبال عرضه گلکسی S23 FE است.

براساس توییتی از افشاگر آشنای خبرهای فناوری، Tech_Reve، سامسونگ می‌تواند گلکسی S23 FE را قبل از عرضه دستگاه‌های تاشو خود که برای اواخر سال جاری برنامه‌ریزی شده است، در ماه جولای روانه بازار کند. چنین خبری چندان تعجب‌آور نیست، زیرا معرفی دستگاه‌های Fan Edition معمولاً زمان مشخصی ندارد و ما واقعاً نمی‌توانیم بگوییم که این شرکت چه‌زمانی گوشی موردنظر عرضه می‌کند.

عرضه زودهنگام گلکسی S23 FE

سامسونگ گوشی گلکسی S23 FE را در ماه جولای عرضه می‌کند

این ‌‌منبع معتبر اشاره می‌کند که سامسونگ به‌دلیل فروش اندک سری گلکسی S، قصد عرضه زودهنگام گلکسی S23 FE را دارد. این شرکت می‌خواهد با ارائه پیشنهادی مقرون‌به‌صرفه‌تر برای فروش گوشی جدید، سود بیشتری به‌دست آورد. ازآنجایی که این دستگاه فقط در مناطق خاصی عرضه می‌شود، می‌توانید انتظار دسترسی محدود را داشته باشید.

مدتی است که شایعاتی درمورد گلکسی S23 FE منتشر می‌شود و ما می‌دانیم که به جای Snapdragon 8 Gen 1 از Exynos 2200 بهره می‌برد. احتمالاً این‌بار سامسونگ قیمت‌گذاری این محصول را با دقت بیشتری انجام خواهد داد، زیرا گلکسی A54 در حال حاضر یکی از دستگاه‌های میان‌رده‌ قدرتمند بازار به حساب می‌آید. بنابراین هر قیمتی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار منطقی است، اما قیمت‌گذاری بالاتر آن تصمیم بسیار اشتباهی خواهد بود.

متأسفانه، فروش گلکسی S23 آنطور که سامسونگ انتظار داشت سودآور نبود و حتی در ماه می شاهد کاهش فروش بودیم‌‌. انتظار می‌رود که فروش این محصولات در سه ماهه دوم سال جاری با افت ۲۰ درصدی مواجه شود که نشانه خوبی برای سامسونگ نخواهد بود. بنابراین، عرضه‌ مدل جدید فن‌ادیشن سری گلکسی S با قیمت مناسب احتمالاً می‌تواند بخشی از کاهش فروش این شرکت را جبران کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.