سامسونگ گلکسی M14 4G با مشخصات جذاب در هند معرفی شد

سامسونگ اخیرا گوشی هوشمند گلکسی M14 5G را در هند معرفی کرد. اکنون، این برند کره جنوبی بی‌سر‌وصدا از یک دستگاه جدید در سری M گلکسی خبر داده است. این دستگاه گلکسی M14 4G است. برای یادآوری، این شرکت در آوریل سال گذشته یک نسخه ۵G از همان دستگاه را راه‌اندازی کرد که یک نسخه کوچکتر از M14 5G است. در ادامه این مطلب مشخصات گوشی گلکسی M14 4G را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات سامسونگ گلکسی M14 4G

سامسونگ گلکسی M14 4G دارای صفحه‌نمایش LCD 6.7 اینچی با بریدگی U شکل Infinity است. نمایشگر دستگاه دارای رزولوشن FHD+ و نرخ رفرش ۹۰ هرتز است. از نظر طراحی، این گوشی هوشمند دارای سه حسگر دوربین عمودی و یک اسکنر اثر انگشت جانبی است که در دکمه پاور تعبیه شده است.

سامسونگ گلکسی M14 4G با مشخصات جذاب در هند معرفی شد

در بخش تصویربرداری، سامسونگ گالکسی M14 4G دارای تنظیمات دوربین مشابه با نسخه ۵G است. گوشی‌ جدید گلکسی دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز عمق ۲ مگاپیکسلی و واحد ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز در جلو به چشم می‌خورد.

سامسونگ گلکسی M14 4G به پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ مجهز شده است. این دستگاه حداکثر ۶ گیگابایت رم به همراه فناوری رم مجازی و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده است. باتری این گوشی هوشمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از نظر نرم‌افزاری، این دستگاه رابط کاربری OneUI 5.1 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند. دریافت دو به‌روزرسانی سیستم‌عامل و وصله‌های امنیتی چهارساله تضمین شده است.

سامسونگ گلکسی M14 4G با قیمت ۸۴۹۹ روپیه برای نسخه پایه ۴ گیگابایتی + ۶۴ گیگابایتی عرضه می.شود. قیمت مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی ۱۱۴۹۹ روپیه است. این گوشی در رنگ های آبی قطبی و آبی یاقوت کبود ارائه می‌شود و می‌توان از آمازون خریداری کرد .

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.