تماشا کنید: بازی جدید Sleight of Hand معرفی شد

دقایقی پیش، بازی جدید سوم‌شخص Sleight of Hand با انتشار تریلری در جریان رویداد Xbox Partner Preview معرفی شد. این بازی توسط استودیو توسعه‌دهنده Riffraff Games ساخته شده است.

شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) در جریان رویداد تردپارتی Xbox Partner Preview عناوین جدید و متنوعی را برای بازیکنان معرفی کرد. یکی از عناوین جدید رویداد «ایکس باکس»، بازی Sleight of Hand از استودیو Riffraff Games بود که در قالب یک اثر «سوم‌شخص مخفی‌کاری با حال و هوای داستان‌های هاردبویلد» معرفی شد.

رونمایی از بازی جدید Sleight of Hand؛ تلفیق جادو و شم کارآگاهی

در جریان تریلر منتشر شده، زنی را می‌بینیم که نقش اصلی داستان بوده و به نظر می‌رسد یک جادوگر است. نکته جالب، مهارت او در استفاده از کارت‌های مختلف بوده که بخش اصلی گیم‌پلی و سیستم مبارزات را تشکیل می‌دهد. از نظر بصری هم Sleight of Hand محصول متفاوت و جذابی به‌نظر می‌رسد. همچنین سازندگان در تریلر این بازی را یک اثر deckbuilder مقایسه کردند؛ باید منتظر ماند و دید این المان‌ها چگونه در سبک مخفی‌کاری سوم‌شخص پیاده می‌شود.

بازی Sleight of Hand

گفتنی است بازی Sleight of Hand هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) در دست توسعه قرار دارد و قرار است در روز اول انتشار برای سرویس «گیم پس» (Game Pass) نیز عرضه شود. هنوز مشخص نیست بازی مذکور برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر خواهد شد یا خیر. استودیو Riffraff Games همچنین تاریخ عرضه بازی Sleight of Hand را مشخص نکرده است. شما می‌توانید تریلر بازی جدید Sleight of Hand را در پایین صفحه تماشا کنید:

نظر شما درباره عنوان جدید Sleight of Hand چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.