سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ در هفت مدل رنگی مختلف عرضه خواهد شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد طی ماه جولای امسال و در کنار گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی رینگ به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. امروز یک منبع معمولا قابل اعتماد با نام راس یانگ از موسسه Display Supply Chain Consultants در رابطه با گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ جزئیات جدیدی را ارائه نموده است.

بر این اساس گوشی تاشو صدفی‌شکل آینده سامسونگ در مدل‌های رنگی آبی روشن (Light Blue)، سبز (Mint)، نقره‌ای (Silver Shadow)، زرد (Yellow)، مشکی (Crafted Black)، هلویی (Peach) و سفید (White) قابل سفارش خواهد بود. به گفته آقای یانگ، ۴ مدل نخست به‌صورت انبوه تولید شده و ۳ مدل دیگر در حجمی پایین‌تر تولید و روانه بازار خواهند شد.

در حال حاضر مشخص نیست که راس یانگ این اطلاعات را از چه منبعی به دست آورده است. با این‌حال اظهارات وی تا حدی عجیب به‌نظر می‌رسند؛ چرا که به گفته این تحلیل‌گر، مدل رنگی زرد به‌صورت انبوه تولید شده و گزینه‌های رنگی محبوب‌تر شامل مشکی و سفید در تعدادی محدودتر تولید خواهند شد.

در هر صورت به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ ۶ با تنوع رنگی بسیار گسترده عرضه خواهد شد و این موضوع احتمالا برای بسیاری از کاربران جذاب خواهد بود.

samsung z flip 6 colors leak

samsung z flip 6 colors leak

انتظار می‌رود که این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام روانه بازار شود. همچنین شایعات پیشین نشان می‌دهند که این گوشی تاشو از نمایشگر خارجی بزرگ‌تر نسبت به مدل نسل قبلی بهره گرفته و مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی خواهد بود. به بیان دقیق‌تر گلکسی زد فلیپ ۶ از نمایشگر خارجی ۳.۹ اینچی استفاده خواهد کرد.

نمایشگر داخلی گوشی احتمالا از اندازه ۶.۷ اینچی و لولای ارتقایافته برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند احتمالا مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی در کنار آن خواهد بود.

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی اگرچه چندان قدرتمند به‌نظر نمی‌رسد؛ اما در مقایسه با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی موجود در گلکسی زد فلیپ ۵ کماکان قدرتمندتر ظاهر خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.