سامسونگ گلکسی بادز ۳ پرو با قابلیت‌های هوش مصنوعی در راه است

رویداد آینده Galaxy Unpacked شرکت سامسونگ احتمالا در اوایل تا اواسط ماه جولای امسال در شهر پاریس برگزار خواهد شد. این مراسم چند هفته پیش از میزبانی پاریس از مسابقات المپیک تابستانی برگزار می‌شود.

پیش از این اطلاعات جالبی درباره دستگاه‌های جدید گلکسی منتشر شده است؛ اما در این میان گوشی‌های تاشو و انگشتر هوشمند گلکسی رینگ بیش از همه در کانون توجه قرار گرفته‌اند. همچنین سامسونگ از نسل جدید ایربادهای TWS خود و مدل پرو آن نیز رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی بادز ۳ پرو مجهز به یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی درون کیس خود خواهد بود. ظرفیت این باتری مشابه با نمونه موجود در کیس گلکسی بادز ۲ پرو است. ظرفیت باتری ایربادها فاش نشده است؛ اما ایربادهای نسل قبلی مجهز به باتری‌های ۵۸ میلی‌آمپرساعتی بودند.

در هر صورت اطلاعات ارائه شده توسط پایگاه TÜV SÜD نشان می‌دهند که هدفون‌های جدید از شماره مدل EB-BR630ABY استفاده خواهند کرد. این شماره مدل در وبسایت‌های BIS و Safety Korea نیز مشاهده شده است.

gsmarena 001 203

gsmarena 001 203

سامسونگ گلکسی بادز ۳ پرو مجهز به کیس با باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

بی‌تردید مدل جدید بر قابلیت‌های هوش مصنوعی تمرکز خواهد داشت؛ موضوعی که یکی از عوامل اصلی در فروش قدرتمند سری گلکسی S24 قلمداد می‌شود. پیش از این سامسونگ با انتشار یک به‌روزرسانی، قابلیت ترجمه و تفسیر زنده را برای ایربادهای گلکسی بادز FE، گلکسی بادز ۲ و گلکسی بادز ۲ پرو ارائه کرد.

بنابراین امکانات فوق بر روی سخت‌افزار قدیمی نیز قابل دسترس هستند. لذا ویژگی‌های قابل ارائه در ایربادهای بی‌سیم آینده سامسونگ به‌زودی مشخص خواهند شد.

gsmarena 002 113

gsmarena 002 113

قابلیت ترجمه آنی در گلکسی بادز ۲ پرو

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.