سازنده Gollum احتمالا روی بازی دیگر از ارباب حلقه ها کار می‌کند

سازنده Gollum احتمالا روی بازی دیگر از ارباب حلقه ها کار می‌کند

بازی The Lord of the Rings: Gollum چند روز پیش منتشر شد و بدون شک نمی‌توان آن را چیزی بیشتر از لکه ننگی در فرانچایز ارباب حلقه ها دانست.

بازخوردهای طرفداران و منتقدان به اندازه‌ای بوده که استودیو Daedalic Entertainment مجبور شد از همه عذرخواهی کند. استودیو قول داده‌ که با انتشار آپدیت، مشکلات بازی The Lord of the Rings: Gollum را برطرف کند. با این وجود به نظر می‌رسد که استودیو سازنده Gollum روی یک بازی دیگر از سری The Lord of the Rings کار می‌کند.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Lord of the Rings | قسمت چهارم«موج بزرگ» حلقه‌های قدرت را آرام می‌کند
نقد سریال The Lord of the Rings | قسمت چهارمنقد سریال The Lord of the Rings | قسمت چهارم

وبسایت آلمانی Wirtschaft اعلام کرد که Daedalic از دولت آلمان ۲ میلیون یورو کمک مالی دریافت کرده است. آن‌ها وظیفه دارند عنوانی توسعه دهند که در جهانی پر از موجودات افسانه‌ای جریان دارد و داستان جدیدی از دید یک شخصیت خاص را روایت کنند. این موضوع می‌تواند به دنباله Gollum یا بازی دیگری از سری ارباب حلقه‌ها اشاره داشته باشد. 

بازی The Lord of the Rings: Gollumبازی The Lord of the Rings: Gollum

البته این احتمال وجود دارد که بازی‌ها بعدی این توسعه دهنده ربطی به ارباب حلقه ها نداشته باشد. اگر استودیو بازهم روی بازی The Lord of the Rings کار کند، احتمال کنسل شدن آن با توجه به واکنش بد طرفداران وجود دارد. با این وجود هنوز اطلاعات زیادی در این زمینه وجود ندارد و باید منتظر واکنش Daedalic به این خبر باشیم. 

بازی The Lord of the Rings: Gollum سه روز پیش برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شد.


مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ حلقه قدرت در دنیای ارباب حلقه‌ها۳ حلقه برای الف‌ها، ۷ حلقه برای دورف‌ها، ۹ حلقه برای انسان‌ها و ۱ حلقه برای فرمانروایی بر بقیه…
معرفی ۲۰ حلقه قدرت در دنیای ارباب حلقه‌هامعرفی ۲۰ حلقه قدرت در دنیای ارباب حلقه‌ها


چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار

همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.