راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ ریزر

بهترین هدست گیمینگ ریزر کدام است؟ در این راهنمای خرید ابتدا ویژگی‌های بهترین هدست گیمینگ را برمی‌شماریم. در ادامه به معرفی مدل‌های منتخب ویجیاتو از بهترین هدست‌های برند خوشنام Razer می‌پردازیم.


تهیه‌ی هدست و هدفون مناسب می‌تواند با خلق تجربه‌ی صوتی با کیفیت، لذت بازی کردن، تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی را برای کاربران دوچندان کند. این موضوع اهمیت انتخاب و خرید بهترین هدست گیمینگ مناسب را برای کاربران بالا می‌برد.

تصویری از محصولات ریزرتصویری از محصولات ریزر

در میان تولیدکنندگان تجهیزات جانبی کامپیوتر، ریزر (Razer) برند خوشنامی است که محصولاتی نسبتا لوکس و با کیفیت بالا را تولید می‌کند. این برند محصولات برند از جمله بهترین محصولات گیمینگ بازار هستند. از این رو در این قسمت از راهنمای خرید ویجیاتو قصد داریم به راهنمای خرید هدست ریزر بپردازیم. همچنین در ادامه بهترین هدست‌ و هدفون‌های گیمینگ ریزر را معرفی کنیم.


بهترین هدست گیمینگ ریزر کدام است؟

بهترین هدفون گیمینگ Razer شامل مدل‌های سیمی و یا وایرلس با تاخیر بسیار پایین است. هدست مناسب بازی ریزر منتخب در این لیست از میان مدل‌ها با گستره‌ی فرکانس صوتی بالا و همچنین پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ است تا تجربه‌ی صوتی باکیفیت را برای مخاطب بسازد.

علاوه براین، استحکام کافی، کابل باکیفیت و وزن سبک نیز جزو عواملی است که در انتخاب لیست بهترین هدست‌ و بهترین هدفون گیمینگ ریزر مد نظر قرار داده‌ایم. سازگاری از پلتفرهای مختلف، نظیر کنسول‌های بازی و پشتیبانی از سیستم عامل‌های امروزی نیز از دیگر عوامل انتخاب بهترین هدست گیمینگ ریزر در این لیست هستند.

تصویری از سه لاین محصولات هدست برند ریزر شامل کراکن (Kraken)، بارکودا (Barracuda) و بلک شارک (BlackShark)تصویری از سه لاین محصولات هدست برند ریزر شامل کراکن (Kraken)، بارکودا (Barracuda) و بلک شارک (BlackShark)

هدست‌های برند ریزر در سه لاین مختلف کراکن (Kraken)، بارکودا (Barracuda) و بلک شارک (BlackShark) تولید می‌شوند. مدل‌های تولید شده در هریک از این سه لاین، به جهت پوشش نیاز کاربران مختلف از ویژگی‌های منحصر به‌ فردی بهره می‌برند. در ادامه به معرفی ۷ مدل از بهترین هدست‌ها و بهترین هدفون‌ Razer می‌پردازیم.


هدست گیمینگ ریزر مدل Kraken V3

سری کراکن یکی از محبوب‌ترین لاین‌ محصولات ریزر است که برای سال‌های متمادی تولید می‌شود. هدست گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 که با وزن ۳۲۵ گرم، بدنه‌ی آلومینیومی و ایرکاپ‌های چرمی بیضوی تولید شده است.

هدست گیمینگ ریزر مدل Kraken V3هدست گیمینگ ریزر مدل Kraken V3

این هدست ریزر به وسیله‌ی کابل USB به دستگاه‌های گوناگون متصل می‌شود و با کامپیوتر،‌ کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ در سازگاری کامل است. هدست گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 به واسطه‌‌ی گستره‌ی فرکانس پاسخگویی بالا، تجربه‌ی صوتی باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دستگاه مجهز به یک میکروفن جدا شدنی با فرکانس پاسخگویی ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هرتز (Hz) و حساسیت حدود ۴۳ دسی‌بل (dB)، صدایی شفاف و رسا را از شما انتقال می‌دهد. این میکروفن به واسطه‌ی طراحی یک جهته (Unidirectional)، از انتقال نویز و صدای محیط جلوگیری می‌کند.

وزن ۳۲۵ گرم
نوع اتصال USB-A
فرکانس پاسخگویی و حساسیت هدفون ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز و ۹۶ دسی‌بل
فرکانس پاسخگویی و حساسیت میکروفن ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هرتز و ۴۳ دسی‌بل
پترن صوتی میکروفن یک جهته (Unidirectional)
سایر ویژگی‌ها کلید روشن/خاموش میکروفن، کم و زیاد کردن صدا، میکروفن جدا شدنی، تجربه‌ی صوتی THX Spatial
نورپردازی Razer Chroma RGB
قیمت ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

هدست گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2

سری BlackShark ریزر با معرفی مدل‌های گیمینگ سبک‌تر و طراحی ارگونومیک توانسته محبوبیت زیاد پیدا کند. جنس گوشی‌های این مدل از فوم حافظه‌دار نرم با پوشش چرمی دور دوخت است که در دراز مدت روی سر ایجاد خستگی نمی‌کند.

هدست گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2هدست گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2

هدست گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2 با گستره‌ی فرکانس پاسخگویی و حساسیت صوتی بالا، توانسته یک تجربه‌ی صوتی باکیفیت و رسا را به کاربران عرضه کند. این موضوع در کنار فناوری‌هایی چون THX Spatial موجب شده تا هدست گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2 توانایی خلق تجربه‌ی صوتی فراگیر بسیار عالی باشد.

این هدست گیمینگ ریزر به وسیله‌ی اتصال آنالوگ ۳.۵ میلی‌متری به تمامی دستگاه‌های هوشمند شما متصل خواهد شد. نسخه‌ی پرو این هدست گیمینگ به اتصال وایرلس نیز مجهز است.

وزن ۲۶۲ گرم
نوع اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
فرکانس پاسخگویی و حساسیت هدفون ۱۲ تا ۲۸۰۰۰ هرتز و ۱۰۰ دسی‌بل
فرکانس پاسخگویی و حساسیت میکروفن ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هرتز و ۹۶ دسی‌بل
پترن صوتی میکروفن یک جهته (Unidirectional)
سایر ویژگی‌ها کلید روشن/خاموش میکروفن، کم و زیاد کردن صدا، میکروفن جدا شدنی، تجربه‌ی صوتی THX Spatial، میکروفن HyperClear Cardioid، سیستم پیشرفته‌ی نویز کنسلینگ
نورپردازی ندارد
قیمت ۳,۱۵۰,۰۰۰ تومان

هدست ریزر مدل Barracuda X

سری Barracuda از جدیدترین محصولات برند ریزر هستند که با تمرکز با اتصال وایرلس و مخاطبانی جز گیمرها، عرضه شده است. این هدست‌ها باکیفیت کم‌نظیر و البته قیمت نسبتا بالاتری نسبت به باقی مدل‌ها در دسترس است.

هدست ریزر مدل Barracuda Xهدست ریزر مدل Barracuda X

هدست ریزر مدل Barracuda X با وزن بسیار پایین ۲۵۰ گرم و بدنه‌ی مستحکم فلزی با گوشی‌هایی از جنس فوم حافظه‌دار و با پوشش چرمی دور دوخت است. این هدست به وسیله‌ اتصال وایرلس USB Type-C و بلوتوث به طیف گسترده‌ای از تجهیزات متصل می‌شود.

این هدست قابلیت استفاده تا ۵۰ ساعت را تنها با یک بار شارژ، فراهم می‌کند. همچنین این مدل به یک میکروفن قابل جدا سازی با نویز کنسلینگ، فرکانس پاسخگویی و حساسیت میکروفن بالا بهره می‌برد که می‌تواند آن را برای گیمرها نیز قابل استفاده کند.

وزن ۲۵۰ گرم
نوع اتصال وایرلس USB Type-C، بلوتوث ۵.۲
فرکانس پاسخگویی و حساسیت هدفون ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز و ۹۶ دسی‌بل
فرکانس پاسخگویی و حساسیت میکروفن ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هرتز و ۴۲ دسی‌بل
پترن صوتی میکروفن یک جهته (Unidirectional)
سایر ویژگی‌ها کلید روشن/خاموش میکروفن، کلید کم و زیاد کردن صدا، کلید اجرا/توقف، میکروفن جدا شدنی، تجربه‌ی صوتی THX Spatial، میکروفن HyperClear Cardioid، سیستم Passive noise cancellation
نورپردازی ندارد
قیمت ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هدست گیمینگ ریزر مدل KRAKEN V3 PRO

هدست گیمینگ ریزر مدل KRAKEN V3 PRO نسخه‌ی بهبود پیدا کرده‌ی مدل قبلی سری کراکن است که با امکانات بیشتر و به صورت ویژه تمرکز بر قابلیت وایرلس، برای کاربران عرضه شده است. این هدست که از بهترین هدست‌های گیمینگ برند Razer است، از نظر ظاهر و کیفیت ساخت کاملا مشابه نسخه‌ی پایه‌ی این مدل است.

هدست گیمینگ ریزر مدل KRAKEN V3 PROهدست گیمینگ ریزر مدل KRAKEN V3 PRO

هدست گیمینگ ریزر مدل KRAKEN V3 PRO به وسیله‌ی کابل آنالوگ ۳.۵ میلی‌متری یا USB به کامپیوتر، کنسول بازی، موبایل و… متصل می‌شود. به جهت تسهیل استفاده‌ی کاربران، این مدل از اتصال وایرلس نیز بهره می‌برد.

در اتصال وایرلس، دستگاه قابلیت شارژدهی تا ۴۴ ساعت را در حالت خاموشی نورپردازی و کلید لمسی داراست. شارژدهی دستگاه در حالت فعال بودن این ویژگی‌ها تا ۱۱ ساعت کاهش می‌یابد.

وزن ۳۷۲ گرم
نوع اتصال USB-A، جک ۳.۵ میلی‌متری، وایرلس تا ۲.۴ گیگاهرتز
فرکانس پاسخگویی و حساسیت هدفون ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز و ۹۶ دسی‌بل
فرکانس پاسخگویی و حساسیت میکروفن ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هرتز و ۴۲ دسی‌بل
پترن صوتی میکروفن یک جهته (Unidirectional)
سایر ویژگی‌ها کلید روشن/خاموش میکروفن، کم و زیاد کردن صدا، تنظیم کننده‌ی Haptics، میکروفن جدا شدنی، تجربه‌ی صوتی THX Spatial
نورپردازی Razer Chroma RGB
قیمت ۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان

هدست ریزر مدل Barracuda Pro

دیگر مدل از بهترین هدست‌های وایرلس ریزر، مدل Barracuda Pro است که انتخاب مناسبی برای استفاده‌ی روزانه، شنیدن موسیقی و البته بازی است. هدست Barracuda Pro به لطف فناوری ریزر SmartSwitch Dual Wireless امکان اتصال سریع وایرلس تا سقف ۲.۴ گیگاهرتز را بین دستگاه‌های مختلف فراهم می‌کند.

هدست ریزر مدل Barracuda Proهدست ریزر مدل Barracuda Pro

بدنه‌ی این هدست تمام استیل و گوشی‌های آن از جنس فوم‌های بسیار نرم حافظه دار است که در مجموع با وزن ۳۴۰ گرم مانع از احساس خستگی در استفاده‌ی طولانی مدت می‌شود. این هدست علاوه بر کیفیت صوتی فوق العاده، میکروفن باکیفیتی با گستره فرکانس بالا برای ارتباط به مخاطبان عرضه می‌کند.

هدست ریزر مدل Barracuda Pro با یک بار شارژ می‌تواند تا ۴۰ ساعت استفاده را پاسخگو باشد. از دیگر امکانات این مدل نیز می‌توان به سازگاری کامل با دیوایس‌های گوناگون و امکان مدیریت و شخصی سازی از طریق اپلیکیشن Razer Audio، نویز کنسلینگ اکتیو ANC و… اشاره کرد.

وزن ۳۴۰ گرم
نوع اتصال وایرلس USB Type-C، بلوتوث ۵.۲
فرکانس پاسخگویی و حساسیت هدفون ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز و ۹۶ دسی‌بل
فرکانس پاسخگویی و حساسیت میکروفن ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هرتز و ۳۸ دسی‌بل
پترن صوتی میکروفن یک جهته (Unidirectional)
سایر ویژگی‌ها کلید روشن/خاموش میکروفن، کم و زیاد کردن صدا، SmartSwitch Dual Wireless، میکروفن جدا شدنی، تجربه‌ی صوتی THX Spatial، نویز کنسلینگ اکتیو ANC
نورپردازی ندارد
قیمت ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان

هدست گیمینگ ریزر مدل NARI ULTIMATE

مدل‌های NARI، از سری‌های قدیمی‌تر ریزر محسوب می‌شوند که ظاهرا در سال میلادی جدید دیگر تولید نمی‌شوند. با این حال هدست گیمینگ ریزر مدل NARI ULTIMATE از بهترین هدست‌های گیمینگ ریزر است که همچنان در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد.

هدست گیمینگ ریزر NARI ULTIMATEهدست گیمینگ ریزر NARI ULTIMATE

وزن این هدست گیمینگ ریزر حدودا ۲۷۵ گرم است. درایورهای این محصول قطر ۵۰ میلی‌متری دارند که از نوع نئودیمیومی هستند و صدایی فوق‌العاده شفاف و بلند را تولید می‌کنند. فرکانس پاسخ‌دهی این هدست بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. این محصول همچنین دارای ویژگی صدای فراگیر ۷.۱ کاناله و THX Special audio نیز هست.

این هدست وایرلس، میکروفون بسیار خوبی دارد تا بدون نیاز به هزینه اضافه برای میکروفون بتوانید به سادگی با دیگران در ارتباط باشید. با وجود وایرلس بودن این محصول شما می‌توانید به وسیله کابل موجود در بسته‌بندی هدست خود را به کامپیوتر متصل کنید. همچنین تنظیمات مربوط به صدا و نورپردازی از طریق برنامه مخصوص ریزر امکان پذیر است.

وزن ۲۷۵ گرم
نوع اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
فرکانس پاسخگویی و حساسیت هدفون ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز و ۹۶ دسی‌بل
فرکانس پاسخگویی و حساسیت میکروفن ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هرتز و ۳۸ دسی‌بل
پترن صوتی میکروفن یک جهته (Unidirectional)
سایر ویژگی‌ها کلید روشن/خاموش میکروفن، کم و زیاد کردن صدا، تنظیم کننده‌ی Haptics، تجربه‌ی صوتی THX Spatial
نورپردازی ندارد
قیمت ۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان

نتیجه گیری خرید بهترین هدست گیمینگ ریزر

هدفون و بهترین هدست گیمینگ یکی از اساسی‌ترین تجهیزات برای تجربه‌ی بازی کردن هستند. در این راهنمای خرید هدست ریزر به معرفی بهترین هدست و هدفون‌های گیمینگ ریزر که در بازار ایران قابل تهیه هستند پرداختیم. این لیست شامل مدل‌ها با عنوان بهترین هدست‌ گیمینگ ریزر هستند که کیفیت بالا را در ازای قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}
هدست و هدفون‌ها برند ریزر (Razer) مناسب چه کسانی هستند؟

هدست و هدفون‌ها برند ریزر انتخابی مناسب برای کاربران معمولی و گیمرها است که به کیفیت تجربه‌ی صوتی اهمیت می‌دهند. با این وجود هدست‌های این برند در دسته‌ی هدست‌های حرفه‌ای شناخته نمی‌شوند.

بهترین گیمینگ هدست وایرلس ریزر کدام است؟

بهترین هدست‌های وایرلس ریزر مدل‌های خانواده‌ی Barracuda این برند هستند.

ارزان‌ترین هدست گیمینگ ریزر کدام است؟

معمولا مدل‌ها با پسوند X ارزان‌ترین مدل‌های هر سری از محصولات برند ریزر هستند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.