سازنده پیشین Call of Duty استودیو جدید BulletFarm را تاسیس کرد

سازنده پیشین Call of Duty استودیو جدید BulletFarm را تاسیس کرد

در یک پست وبلاگ جدید، NetEase Games امروز اعلام کرد که توسعه‌دهنده سابق Call of Duty، آقای David Vonderhaar، استودیوی جدید BulletFarm را رهبری خواهد کرد.

<!–

–>

طرفداران احتمالا فوندرهار را به خاطر کارش در سری Call of Duty: Black Ops می‌شناسند. همین چند روز پیش، او با یک ویدئوی مرموز، از استودیوی جدید خبر داده بود.

BulletFarm یک استودیوی فرست پارتی است که دفتر مرکزی آن در لس آنجلس، کالیفرنیا قرار دارد. این تیم شامل «چندین سازنده سابق صنعت بازی» است.


مطلب پیشنهادی:رازهایی که بازی سازها بهمون نمیگن [تماشا کنید]
رازهایی که بازی سازها بهمون نمیگن [تماشا کنید]رازهایی که بازی سازها بهمون نمیگن [تماشا کنید]

NetEase Games همچنین اشاره کرد که طراح پیشین، کریس کاول، اکنون کارگردان خلاق این استودیو خواهد بود. اما این شرکت بقیه کارمندان BulletFarm یا نقش آن‌ها را اعلام نکرد.

طبق پست امروز، BulletFarm هم‌اکنون در حال توسعه یک بازی جدید و جاه‌طلبانه AAA است. این عنوان توسط موتور Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد و در یک دنیای اوریجینال با تاکید بر گیم‌پلی مشارکتی ساخته خواهد شد.

BulletFarm BulletFarm

NetEase همچنین بازی را به عنوان یک «تجربه صمیمی و قابل درک» با «نقشه‌ای تازه از گیم‌پلی اول شخص» توصیف کرد. بنابراین، فوندرهار در مسیر مشابه پیشین قرار دارد، اما مطمئنا سبک نوآورانه‌ای را به ارمغان خواهد آورد.

NetEase امروز اضافه کرد که BulletFarm «به طور فعال به دنبال استعدادهای برتر برای پیوستن به تیم ساخت است». باید امیدوار بود که فرصت مناسبی برای برخی از کارمندان صنعت باشد که تحت تاثیر اخراج‌ها قرار گرفتند.

حتی پلی استیشن نیز این هفته اعلام کرد که قصد دارد ۹۰۰ کارمند خود را که حدود ۸ درصد از نیروی کار جهانی آن است، اخراج کند. استودیوهای کوچک‌تر نیز با اخراج‌هایی مواجه شده اند، از جمله Disruptive Games در هفته گذشته.


مطلب پیشنهادی:داستان درامای یونیتی با بازی سازها چیه؟ [تماشا کنید]پشت پرده‌ی اتفاقات اخیر یونیتی
داستان درامای یونیتی با بازی سازها چیه؟ [تماشا کنید]داستان درامای یونیتی با بازی سازها چیه؟ [تماشا کنید]


از دی‌ال‌سی الدن رینگ چه خبر؟ | ویجی‌لاگ پلاس

استودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتواستودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.