سازنده بازی Diablo 4 به ساخت اکانت‌های فیک متهم شده است

سازنده بازی Diablo 4 به ساخت اکانت‌های فیک متهم شده است

هفته پیش برنامه Future Games Show یک مراسم پرسش و پاسخ با توسعه دهندگان بازی دیابلو ۴ (Diablo 4) برگزار کرد که حواشی خاصی به همراه داشته است. 

جوزف پیپیورا (Joseph Piepiora)، کارگردان بازی، و جان مولر (John Mueller)، کارگردان هنری بازی Diablo 4، به یک سری سوال نه چندان جالب پاسخ دادند. با این وجود طرفداران باور دارند که سوالات مطرح شده در این جلسه کمی عجیب بودند. یکی از کاربران توییتر به اسم Philtacular تحقیقی در این زمینه انجام داده و شواهد جالبی پیدا کرده است.


مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

بلیزارد نام کاربری این افراد را در ویدئو منتشر کرده و Philtacular به بررسی جزئیات اکانت سوال کنندگان پرداخته بود. او متوجه شد که بعضی از این اکانت‌ها حتی دیگر وجود ندارند و حذف شده‌اند. SeZdc2 یکی از سوال کنندگان بود که اکانت او را دیگر نمی‌توانید پیدا کنید. RobfromtheBlock نیز فرد دیگری است که سوال خود را با تاخیر پست کرده بود. 

بازی Diablo 4بازی Diablo 4

تحقیقات در این زمینه ادامه پیدا کرد تا اکانت EmmaRockz پیدا شود، تنها و آخرین پست این اکانت مربوط به ۱۳ سال پیش بود. اکانت Immolant1997 نیز در همان روز برگزاری این رویداد ساخته شده بود و به افراد پیگیر این موضوع حمله کرده بود. اولین سوال نیز توسط تهیه کننده Future Games Show پرسیده شده بود.

جیسون شرایر از سایت بلمبرگ به علت احتمالی این موضوع و ساخت اکانت‌های فیک از سوی بلیزارد اشاره کرده است. او گفته که بلیزارد به اندازه کافی سوال مناسب دریافت نکرده بود و به همین خاطر این کار را انجام داده است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2بررسی بازی Overwatch 2


چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار

همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.