ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

6478a255571ccb0586e9e896 jpeg

۳. اضافه کردن نور

نور برای اینکه ویدیوی شما واضح و جذاب به نظر برسد، فاکتوری بسیار مهم است. دوربین‌های گوشی‌های هوشمند در شرایط کم‌نور عملکرد ضعیفی دارند، بنابراین باید مطمئن شوید که منابع نوری کافی در اختیار دارید. می‌توانید از نور طبیعی پنجره‌ها یا فضای باز یا نور مصنوعی لامپ‌ها یا جعبه‌های نور استفاده کنید. همچنین می‌توانید از کاغذهای مخصوص پخت کیک یا پارچه سفید استفاده کنید تا نور را پخش کرده و آن را نرم‌تر و یکنواخت‌تر کنید.

۴. اضافه کردن حرکات

حرکات می‌توانند پویایی و جذابیت را به ویدیوی شما اضافه کنند. می‌توانید از تکنیک‌های مختلفی برای ایجاد جلوه‌های حرکتی روان با دوربین گوشی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از صفحه‌های گردان برای چرخاندن محصول خود به اطراف استفاده کنید یا یکی از پایه‌های سه‌پایه‌تان را جمع کرده تا حرکات داخلی و خارجی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از دست‌هایتان برای کج کردن، حرکت دادن یا لغزاندن تلفن خود روی صحنه استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که خیلی سریع یا زیاد حرکت نمی‌کنید زیرا این امر می‌تواند ویدیوی شما را آشفته کرده و آن را گیج‌کننده به نظر برساند.

۵. ویدیوی خود را ویرایش کنید

مرحله آخر این است که ویدیوی خود را ویرایش کنید و آن را شیک و حرفه‌ای جلوه دهید. می‌توانید از برنامه‌ها یا نرم‌افزارهای مختلفی برای برش، چرخش یا تنظیم کلیپ‌های ویدیویی خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید انواع فیلتر، متن، موسیقی یا جلوه‌های صوتی را برای بهبود ویدیوی خود به آن اضافه کنید. برای صرفه‌جویی در زمان و تلاش، می‌توانید از قالب‌های پیش‌ساخته نیز استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که ویدیوی خود را کوتاه و ساده نگه دارید و تمرکز اصلی را بر ویژگی‌ها و مزایای اصلی محصول یا خدمات خود بگذارید.

حال که نکات اصلی ساخت تیزر‌های تبلیغاتی را فرا گرفتید، بد نیست تا این نکات را در کنار برنامه‌های موجود برای سیستم‌های عامل‌های اندروید و iOS نیز بررسی کنیم.

ساخت تیزر تبلیغاتی با اندروید

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.