زوتاک مشخصات RTX 4070 Ti را تأیید کرد – بیشینه فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز

به تازگی شرکت زوتاک مشخصات رسمی سه مدل از پنج مدل کارت گرافیک RTX 4070 Ti که قرار است عرضه کند را منتشر کرده است. این سه مدل از سری‌های AMP Extreme AIRO و Apocalypse OC و X-Gaming هستند، البته تنها مدل AMP Extreme AIRO به صورت جهانی عرضه می‌شود.

مشخصات رسمی کارت گرافیک RTX 4070 Ti

در خصوص مشخصات فنی RTX 4070 Ti اطلاعات زیادی منتشر شده‌اند، اما بگذارید یک بار دیگر اشاره کنیم؛ کارت گرافیک RTX 4070 Ti دارای ۷۶۸۰ هسته CUDA بوده و به ۱۲ گیگابایت حافظه GDDR6X مجهز شده است و توان حرارتی پایه ۲۸۵ واتی دارد. البته مدل‌های سفارشی شرکت زوتاک مصرف انرژی بالاتری دارند و اینطور که اسلایدهای منتشر شده می‌گویند مدل‌های AMP Extreme AIRO و Apocalypse OC و X-Gaming به ترتیب مصرف انرژی ۳۳۶، ۳۳۰ و ۳۱۴ واتی خواهند داشت.

مصرف انرژی بیشتر به معنای فرکانس بالاتر است و این کارت‌ها تا ۹۰ مگاهرتز فرکانس بالاتری نسبت به فرکانس مرجع انویدیا دارند. مدل AMP بیشینه فرکانس ۲.۷ گیگاهرتزی دارد، اما مدل X-Gaming قرار است بیشینه فرکانس ۲.۶۴ گیگاهرتزی داشته باشد (تنها ۳۰ مگاهرتز بالاتر از مدل مرجع).

کارت گرافیک‌های سری X-Gaming شرکت زوتاک از نسل RTX 40، اولین کارت‌های این شرکت هستند که طراحی رنگی دارند. کارت گرافیک RTX 4070 Ti X-Gaming احتمالاً سنگین‌ترین کارت گرافیک این سری تا به حال بوده و ورودی برق آن از طریق یک درگاه ۱۶ پین تأمین می‌شود.

ZOTAC 4070TI XGAMING PHOTOS 850x468 1

در خصوص قیمت، گران‌ترین مدل از سری AMP AIRO بوده و قیمت آن حدود ۷۲۹۹ یوآن (۱۰۶۰ دلار) است. مدل بعدی از سری Apocalypse OC بوده و قیمت آن ۶۶۹۹ یوآن (۹۷۱ دلار) تعیین شده و در نهایت، مدل X-Gaming را داریم که به قیمت ۶۲۹۹ یوآن (۹۳۱ دلار) لیست شده است.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.