رونمایی از گلکسی بوک ۲ Go با پشتیبانی از اسنپدراگون +۷c نسل ۳

سامسونگ به تازگی از یک مدل نوت بوک جدید از سری گلکسی بوک رونمایی کرده و گلکسی بوک ۲ Go قرار است مانند جدیدترین محصول دیگر از این سری یعنی Galaxy Book 2 Pro 360 با پشتیبانی از پردازنده کوالکام برای لپ تاپ عرضه شود. در ادامه به جزئیات و مشخصات این لپ تاپ نگاهی خواهیم انداخت. این دستگاه جدیدترین نوت بوک سامسونگ با ضخامت کم و وزنی سبک است و سامسونگ با عرضه آن وعده دستگاهی با طراحی جمع و جور و عملکرد پرداشی قابل قبول را داده است.

این نوت بوک جدید با پشتیبانی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون +۷c نسل ۳ عرضه می‌شود و نسبت به نسل قبل از این پردازنده یعنی Snapdragon 7c Gen 2 ارتقای عملکرد ۴۰ درصدی برای CPU و ۳۵ درصدی برای GPU را به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر این‌ها، چیپست جدید به مجموعه‌ای از ویژگی‌های اتصال بی سیم مانند WiFi 6E و بلوتوث ۵.۲ نیز مجهز شده است.

سامسونگ برای یاری رساندن به پردازنده کوالکام از حافظه رم LPDDR4X با کلاک ۳,۲۰۰MHz بهره برده و برای افزایش عملکرد بهتر نیز دستگاه به درایو ذخیره‌ساز NVMe SSD مجهز شده است. کوالکام همچنین ادعا کرده که تراشه جدید در زمینه هوش مصنوعی نیز ارتقاهایی را تجربه کرده است. این تراشه توسط TSMC بر روی نودهای ۶ نانومتری ساخته شده و این باعث عملکرد بهتر تراشه و دستگاه در مصرف انرژی می‌شود.

گلکسی بوک 2 Go

با اینکه چیپست جدید از ۵G پشتیبانی می‌کند اما سامسونگ مودم داخلی دستگاه را فقط برای پشتیبانی از وای فای تنظیم کرده و احتمالا این شرکت قصد دارد در اواخر سال جاری میلادی به صورت جداگانه نسخه ۵G این لپ تاپ را نیز عرضه کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این لپ تاپ می‌توان به سوئیچ خودکار گلکسی بادز، Link To Windows، چند کنترل، اشتراک‌گذاری سریع، Samsung Notes و نمایشگر اشاره کرد.

نوت بوک جدید سامسونگ قرار است با پشتیبانی از نمایشگر ۱۴ اینچی با بهره‌مندی از پنل IPS LCD و با رزولوشن Full HD عرضه شود. سامسونگ فعلا پیکربندی‌های مورد نظر برای حافظه رم و ذخیره‌ساز این لپ تاپ را فاش نکرده و همچنین فعلا اطلاعات دقیقی در خصوص باتری دستگاه نیز در دست نیست. سامسونگ گلکسی بوک ۲ Go با وزن ۱.۴۴ کیلوگرم و ضخامت ۱۵.۵ میلی متر قرار است در دسترس قرار گیرد و این لپ تاپ برای خرید از تاریخ ۲۰ ژانویه از طریق سایت سامسونگ در دسترس قرار می‌گیرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.