ریمیک یا ریمستر بازی Final Fantasy Tactics ساخته نخواهد شد

علیرغم اینکه شایعاتی پیرامون ساخت ریمیک یا ریمستر بازی Final Fantasy Tactics منتشر شده است، «یاسومی ماتسونو» (Yasumi Matsuno)، کارگردان و نویسنده بازی اصلی ادعا کرده که در واقع هیچ نسخه ریمستری در دست توسعه قرار ندارد.

به گزارش خبرگزاری PSU، یکی از کاربران در پلتفرم «توییتر» پیرامون اضافه‌شدن ویژگی ریمستر در بازی Final Fantasy Tactics و انتظار آن‌ها برای تجربه این عنوان از «یاسومی ماتسونو» سوال پرسید. «ماتسونو» در پاسخ سوال مذکور گفت: «ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت ریمستر بازی Final Fantasy Tactics نداریم. همچنین، شما باید درخواست خود را به شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) برسانید، نه من! از اینکه موضوع را متوجه می‌شوید سپاسگزارم».

گفتنی است دو سال پیش، نام ریمیک بازی Final Fantasy Tactics در فهرست عناوین آینده شرکت «انویدیا» (NVIDIA) ذکر شده بود که کاربران امیدوار بودند «اسکوئر انیکس» این مسئله را به طور رسمی تایید کند. برخی از عناوین فهرست «انویدیا» نظیر ریمستر سه‌گانه کلاسیک GTA بعد از مدتی به طور رسمی تایید شدند.

ریمستر بازی Final Fantasy Tactics

برنامه اسکوئر انیکس برای توسعه ریمستر بازی Final Fantasy Tactics

گزارشی در ماه فوریه منتشر شد که بازسازی بازی Final Fantasy Tactics در حال آماده‌شدن است و کارکنان زیادی روی این پروژه مشغول کار هستند. کاربران اعلام می‌کنند که «اسکوئر انیکس» برنامه‌های برای توسعه ریمیک «فاینال فانتزی تاکتیک‌ها» داشته است؛ اما اکنون تمامی برنامه‌ها کنار گذاشته شده‌اند. با این حال، هنوز مشخص نیست که ریمستر بازی مزبور همچنان در دستور کار قرار دارد یا خیر.

بازی Final Fantasy Tactics یک اثر نقش‌آفرینی تاکتیکال است که در سال ۱۹۹۷ به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن ۱» (PlayStation 1) عرضه شد. شرکت Square Enix بعدها این بازی را در دسترس کنسول‌های «پلی استیشن ویتا» (PlayStation Vita)، «پلی استیشن ۳» (PlayStation 3) و «پی‌سی‌پی» (PSP) قرار داد. شایان ذکر است FF Tactics برای سیستم عامل «اندروید» (Android) نیز قابل دریافت است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.