ریبوت فیلم Highlander با بازی هنری کویل احتمالا در سال ۲۰۲۶ اکران می‌شود

ریبوت فیلم Highlander با بازی هنری کویل احتمالا در سال ۲۰۲۶ اکران می‌شود

به نظر می‌رسد ریبوت فیلم Highlander زودتر از زمانی که تصور می‌شد به سینماها می‌آید. چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم‌های جان ویک ساخت آن را برعهده دارد و هنری کویل قرار است نقش شخصیت اصلی را در آن بازی کند. در یکی از جلسات مال اخیر، جان فلتیمر، مدیرعامل لاینزگیت، Highlander را به عنوان یکی از قطب‌های اصلی سودآوری در سال مالی ۲۰۲۶ معرفی کرد که یکی از امیدوارکننده‌ترین بازسازی‌های اخیر به شمار می‌رود.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکمنمایش حماسه افتخار و انتقام
۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم

فیلم اصلی Highlander در سال ۱۹۸۶ با بازی شان کانری، کریستوفر لمبرت، رکسان هارت و کلنسی براون ساخته شده است. این فیلم جنگ دیرینه بین جنگجویان جاویدان را دنبال می‌کند و داستان آن در قرن ۱۶ و سال ۱۹۸۰ جریان دارد. برنده این جنگ به عنوان هایلندر انتخاب می‌شود که جدا از جاودانگی، قدرت‌های بیشتری نیز به دست خواهد آورد. باید اشاره کنیم که تاکنون چندین دنباله و اسپپین‌آف نیز از این سری ساخته شده است.

هنری کویل در سال ۲۰۲۱ همکاری خود را با این پروژه آغاز کرد، اما تا همین اواخر اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده بود. با توجه به صحبت‌های گذشته استاهلسکی می‌توانیم انتظار شکل‌گیری یک فرانچایز جدید را در آینده داشته باشیم. او در این باره گفته بود:«ما در تلاش هستیم تا مقدمه‌ای برای The Gathering بسازیم. ایده‌های زیادی در مورد ساخت جذاب‌ترین شخصیت‌ها و تبدیل آن به یک سریال تلویزیونی حماسی داریم.»

فیلم Highlanderفیلم Highlander

چاد استاهلسکی، همچنین اخیرا اعلام کرده که انیمه و اسپین‌آف جدیدی از جان ویک در دست ساخت است. استاهلسکی، هیجان خود را در مورد این پروژه ابراز کرد و عشق خود را به رسانه‌های ژاپنی به عنوان انگیزه اصلی ذکر کرد. دنیای انیمه امکانات بی‌پایانی را برای کاوش در دنیای پر اکشن جان ویک بدون محدودیت در سکانس های مبارزه ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد که داستان‌های بسیاری از دنیای جان‌ویک در حال توسعه است و قرار است تا در آینده شاهد عناوین معرفی نشده متعددی از این سری باشیم که جهان جان‌ویک را گسترش دهد.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبزن بزن تماشایی بروس‌لی و دوستان در مدیوم سینما
بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنید


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

فیلم John Wick 5 در مراحل اولیه ساخت قرار دارد - ویجیاتوفیلم John Wick 5 در مراحل اولیه ساخت قرار دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.