اکران فیلم پیش‌درآمد Mufasa: The Lion King تا کریسمس ۲۰۲۴ عقب افتاد

اکران فیلم پیش‌درآمد Mufasa: The Lion King تا کریسمس ۲۰۲۴ عقب افتاد

دیزنی اکران فیلم پیش‌درآمد Mufasa: The Lion King را عقب انداخت. این فیلم که پیش‌درآمدی بر فیلم لایو اکشن The Lion King محسوب می‌شود، ابتدا قرار بود در ۵ جولای ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) در سینماها اکران شود اما حالا شش ماه تاخیر خورده و طبق اعلام دیزنی در ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) به سینماها می‌آید.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنیجذابیت در عین شرارت
۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنی۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنی

اکنون این فیلم هم در میان دیگر عناوینی که تاریخ اکرانشان بعد از پایان اعتصابات SAG-AFTRA دچار تغییر شد، قرار می‌گیرد. با این اوصاف و تغییر جدول زمانی، کار کمی برای تهیه‌کنندگان سخت خواهد شد. فیلم Mufasa: The Lion King توسط بری جنکینز و فیلمنامه‌ای از جف نیثنسن ساخته می‌شود.

فیلم Mufasa: The Lion Kingفیلم Mufasa: The Lion King

آرون پیر صداپیشگی موفاسا را در این فیلم لایو اکشن برعهده دارد و کلوین هریسون جونیور نیز صداپیشه اسکار است که به عنوان ویلن داستان معرفی می‌شود. ست روگن، بیلی ایکنر و جان کانی نیز به ترتیب صداپیشگی شخصیت‌های پومبا، تیمون و رافیکی را برعهده خواهند داشت. هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم در دست نیست و تنها می‌دانیم که داستان اصلی پدر سیمبا را روایت می‌کند و این بار جیمز ارل جونز را در نقش صداپیشه موفاسا نخواهیم دید. جنکینز درباره فیلم Mufasa: The Lion King گفت:

من با این شخصیت‌ها بزرگ شدم و آن‌ها برای من بسیار مهم هستند. پادشاهان به سادگی به این جهان نمی‌آیند، آن‌ها باید به مقام پادشاهی تبدیل شوند و از طریق مجموعه‌ای از اتفاقات که مردم می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند، به این مقام می‌رسند. بنابراین من هیچ فشاری روی خودم حس نمی‌کنم و فقط می‌خواهم یک اثر خوب بسازم.

گویا فیلم «موفاسا: شیر شاه» قرار است داستان موفاسا و برادرش، تاکا را دنبال کند که با نام اسکار شناخته می‌شود. داستان از دید شخصیت‌های قدیمی و دوست‌داشتنی مانند تیمون، پومبا و رافیکی دنبال می‌شود، زیرا سیمبا پادشاه کنونی می‌خواهد از گذشته پدرش با خبر شود و میراث او را ادامه دهد.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر دیزنی که شخصیت منفی ندارندگاهی نیاز به منبع شرارت نیست
۱۰ فیلم برتر دیزنی که شخصیت منفی ندارند۱۰ فیلم برتر دیزنی که شخصیت منفی ندارند


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

فیلم John Wick 5 در مراحل اولیه ساخت قرار دارد - ویجیاتوفیلم John Wick 5 در مراحل اولیه ساخت قرار دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.