رونمایی سامسونگ از نمایشگر گیمینگ ۴۳ اینچی Odyssey Neo G7

سامسونگ در یکی دو سال گذشته سعی کرده با سری مانیتورهای Odyssey Neo جای مهمی برای خود در این بازار و محصولات رده بالا و پرچمدار ایجاد کند و این شرکت اخیرا از Odyssey Neo G7 که به گفت که سامسونگ اولین مینی LED تخت جهان است با پشتیبانی از یک فرم فاکتور جدید است رونمایی کرده. این مانیتور جدید قرار است در سایز بزرگی عرضه شود و کمپانی کره‌ای کیفیت نمایشگر را برای گیمرها و کاربری‌های گسترده دیگر مناسب می‌داند.

معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ در همین رابطه اظهار کرده که بازار مانیتورهای بازی بزرگ‌تر شده و گیمرها نیز در این بازار از خریداران مهم و اصلی محسوب می‌شوند که به دنبال مانیتورهایی با کاربری گسترده‌تر از گیمینگ نیز هستند. مانیتور جدید قرار است با سایز نمایشگر ۴۳ اینچ و رزولوشن ۴K (3840×۲۱۶۰) با پشتیبانی از VESA Display HDR 600 و +HDR 10 عرضه شود.

سامسونگ قرار است این مانیتور را با فناوری ماتریکس کوانتومی عرضه کند و این تکنولوژی قرار است کیفیت بالا و کنترل دقیق و ظریف کارکرد LED را به ارمغان آورد. در نتیجه این مشخصات کاربران می‌توانند رنگ‌های سیاه را با کیفیت عمیق‌تر مشاهده کنند و جزئیات بیشتر نیز در محیط‌های سایه‌دار تضمین شده است.

RPTKmvpmAgEe6BmX
3jpvQyNc5iXb9gCD

علاوه بر این‌ها مانیتور جدید سامسونگ Odyssey Neo G7 بازتاب نور را بر روی صفحه نمایشگر کاهش می‌دهد. Odyssey Neo G7 همچنین قرار است با پشتیبانی از HDMI 2.1 و DisplayPort عرضه شود. این مانیتور را همچنین می‌شود برای بازی‌های موبایلی نیز استفاده کرد و با اتصال بی‌سیم بلوتوث و یا وای فای می‌توان این نمایشگر ۴۳ اینچی را در اختیار گوشی هوشمند خود نیز قرار داد.

سامسونگ Odyssey Neo G7

نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتز، زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه (MPRT) و همچنین پشتیبانی از AMD FreeSync Premium Pro از دیگر قابلیت‌های این مانیتور محسوب می‌شود. سامسونگ علاوه بر این‌ها کاربری‌های یک تلویزیون هوشمند را نیز برای این مانیتور در نظر گرفته و پشتیبانی از پلتفرم استریمینگ گیمینگ Samsung Gaming Hub یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این صفحه نمایش محسوب می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.