بازگشت سیستم کلاس‌بندی به بازی Battlefield 2042 + تریلر گیم پلی

بازی «بتلفیلد ۲۰۴۲» (Battlefield 2042) در به‌روزرسانی ۳.۲ میزبان سیستم کلاس‌بندی جدید می‌شود که سازوکار متفاوتی نسبت به نسخه‌های پیشین ارائه می‌دهد.

استودیو DICE همچنان تلاش می‌کند که چهره تازه‌ای به بازی شکست‌خورده Battlefield 2042 بدهد. استودیو DICE در ماه گذشته بازخوردهای فراوانی از سوی طرفداران برای بازگشت سیستم کلاس‌بندی به بازی دریافت کرد. اکنون این استودیو با عرضه به‌روزرسانی ۳.۲، سیستم کلاس‌بندی را به بازی Battlefield 2042 بازمی‌گرداند.

قبل از دسترسی کاربران به این به‌روزرسانی، شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) اطلاعات زیادی پیرامون متخصص‌ها (Specialists) در بازی Battlefield 2042 به اشتراک گذاشته است. متخصص‌ها در این بازی به چهار کلاس تقسیم می‌شوند:

کلاس Assult: در کلاس Assult، سربازانی قرار می‌گیرد که مهارت بالایی در محیط‌های نزدیک دارند. بازیکنان می‌تواند به متخصص‌هایی نظیر Mackay، Dozer، Sundance و Zain اعتماد کنند تا فرصت‌هایی را برای تیم ایجاد و به اهداف حمله کنند. سربازان کلاس Assult در تخریب‌پذیری پناهگاه دشمنان و استفاده از وسایل نقلیه جنگی از فاصله نزدیک مهارت قابل‌توجه‌ای دارند.

کلاس Engineer: مهندس‌ها برای موفقیت هر وسیله نقلیه در نبرد بسیار مهم هستند. این کلاس برای تقویت فضاها و نگه داشتن وسیله نقلیه تیم در بازی مناسب است. بازیکنان همچنین می‌توانند به متخصص‌هایی از جمله Boris، Crawford و Lis وابسته شوند تا وسایل نقلیه دشمن را از دور از بین ببرند. آن‌ها تجهیزاتی را در اختیار تیم قرار می‌دهند که کنترل اهداف را برای تیم دشمن دشوارتر می‌کند.

سیستم کلاس‌بندی جدید Battlefield 2042

کلاس Support: سربازان کلاس Support نقش مهمی در جمع‌آوری مهمات و ارائه تجهیزات جنگی برای نابودی دشمنان ایفا می‌کنند. متخصص‌های دسته Support شامل Falck، Angel و Irish است.

کلاس Racon: اگر بازیکنان به دنبال ایجاد یک استراتژیک قدرتمند برای نابودی دشمنان هستند، بهتر است به متخصصان کلاس Racon اعتماد کنند. آن‌ها از شرکت در نبردهای نزدیک دوری می‌کنند. اما نقشه‌هایی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی برای نابودی سنگر دشمنان در ذهن خود دارند. Casper، Paik و Rao بهترین متخصص‌های کلاس Racon هستند.

سایر ویژگی‌های موجود در به‌روزرسانی ۳.۲ بازی Battlefield 2042

بازیکنان می‌توانند هر سلاحی که می‌خواهند انتخاب کنند. البته آن‌ها باید بدانند که ابزارها و تجهیزات در هر کلاس متفاوت هستند. درحالی که معرفی دوباره یک سیستم‌ کلاس‌بندی به راحتی نقطه برجسته این به‌روزرسانی تازه Battlefield 2042 به حساب می‌آید. اما بازنگری نقشه Breakway هم در این به‌روزرسانی، مورد توجه بازیکنان قرار گرفته است. به گفته‌ی DICE، تعمیرات اساسی در سیستم کاورگیری و مسیر بین پرچم‌ها انجام شده است.

همچنین دکل نفتی برای ایجاد فضای متمرکز‌تر، به محیط بازیکن نزدیک‌تر شده است. توسعه‌دهندگان همچنین روش‌های خلاقانه‌ای را برای بازی با یخ به نمایش گذاشتند، در حالی که سایه‌بان‌های برفی و یخ نیز تغییرات زیبایی شناختی داشتند. به‌روزرسانی جدید بازی Battlefield 2042 هفته آینده برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. شما می‌توانید تریلر گیم پلی جدید این بازی را در پایین صفحه مشاهده کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.