رونمایی از نسخه اسپرت ۲۰۲۳ هوندا

شرکت خودروسازی هوندا در سال ۲۰۲۳ هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد و به همین مناسبت یک خودروی اسپورت جدید را معرفی می کند که بر اساس دهه ها تخصص در عملکرد تولید موتوراسپورت تولید شده است.

به گزارش سیناپرس، شرکت ژاپنی خودروسازی هوندا قبلاً تصمیم خود را برای ادامه عرضه خودروهای اسپرت اعلام کرده بود و اخیراً به رسانه ها گفت: برند اسپورت Type R فراتر از سیویک امروزی خواهد بود. اکنون، این شرکت اعلام کرده است که به زودی اولین خودروی اسپورت دوران جدید خود را معرفی خواهد کرد.

به گفته تام گاردنر، معاون اروپایی هوندا،  این شرکت به تازگی از سه خودروی شاسی بلند الکتریکی جدید رونمایی کرده است که عمدتاً بازار های اصلی را هدف قرار می دهند، اما بخش علاقه مندان وی در ادامه توضیحاتش افزود: ما عاشق ماشین  های اسپرت و عملکرد این خودروهای جذاب هستیم. در حال حاضر تقاضای زیادی برای این محصولات وجود دارد و عملکرد بسیار خوب این خودروها مورد استقبال قرار گرفته است.

112

چندین سال است که گزارش‌هایی از احیای مدل اسپرت S2000 منتشر شده است و به نظر می رسد هوندا قصد دارد این محصول را در مراسم هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس خود رونمایی کند.

با این حال، احتمالات دیگری برای معرفی یک خودروی اسپورت جدید وجود دارد. سال گذشته، هوندا تایید کرد که یک جانشین الکتریکی برای ابرخودروی NSX و یک مدل جدید به سبک GT معرفی خواهد کرد.

به گزارش سیناپرس، اخیراً هیدکی کاکینوما، یکی از مهندسان برجسته هوندا، به رسانه ها گفت که بدون نوع R، هویت هوندا وجود ندارد و ما باید وارد دوره تولید خودروهای الکتریکی شویم.

مترجم: نیروانا محمدحسینی

منبع: autocar

نوشته رونمایی از نسخه اسپرت ۲۰۲۳ هوندا اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.