رندرها و مشخصات OnePlus Watch 2 به بیرون درز کرد

وان پلاس برای عرضه ساعت هوشمند پریمیوم جدیدی به نام OnePlus Watch 2 آماده می‌شود. انتظار می رود این ساعت هوشمند در هفته‌های آینده در کنار گوشی هوشمند پرچمدار OnePlus 12 معرفی شود. حالا پیش از عرضه، MySmartPrice مشخصات و رندرهایی از OnePlus Watch 2 را با همکاری افشاگر معتبر، @OnLeaks فاش کرده است.

رندرها نشان می‌دهد که وان پلاس به فلسفه طراحی خود وفادار مانده است. OnePlus Watch 2 مانند مدل قبلی خود دارای یک صفحه دایره‌ای با شاسی فلزی و دکمه‌های استراتژیک در سمت راست است که به ناوبری در رابط کاربری کمک می‌کند. این محصول دارای تسمه‌های پلاستیکی ساده است که در رنگ های کلاسیک سیاه و سفید موجود است. این گزارش علاوه بر رندرها، برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را نیز تایید می‌کند.

مشخصات OnePlus Watch 2

طبق این گزارش، OnePlus Watch 2 دارای صفحه‌نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED خواهد بود. قدرت این گجت را چیپست Qualcomm Snapdragon W5 Gen 1 تأمین می‌کند و عملکردی روان و پاسخگو را ارائه می‌دهد. ویژگی‌های سلامتی نیز نادیده گرفته نشده‌اند و سنسورهای ضروری در زیر نمایشگر در کنار یک رابط شارژ مفید قرار گرفته‌اند.

رندرها و مشخصات OnePlus Watch 2 به بیرون درز کرد

علیرغم ویژگی‌های هیجان‌انگیز این ساعت، وان پلاس به سیستم‌عامل سفارشی مبتنی‌بر RTOS خود پایبند است. برای برخی، این مورد ممکن است خبر خوبی نباشد و به‌طور بالقوه OnePlus Watch 2 را در حد یک باند هوشمند یا ردیاب تناسب اندام باشکوه پاییت بیاورد. بدین ترتیب، در بازاری که بسیاری از ساعت‌های هوشمند از سیستم‌های مبتنی بر WearOS گوگل استفاده می‌کنند، وان پلاس با رقابت سختی مواجه است.

برای کسانی که نمی‌دانند، WearOS یک سیستم‌عامل کامل است که طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها مانند گوگل اسیستنت، گوگل مپ و پلی استور را ارائه می‌دهد. است سیستم با هر دو دستگاه اندروید و iOS سازگار است و طیف گسترده‌ای از برنامه‌های شخص ثالث را پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، RTOs یک سیستم‌عامل ساده است که برای ارائه یک تجربه ساعت هوشمند بصری و در عین حال کنترل قیمت طراحی شده است. معمولاً در ساعت‌های هوشمند ورزشی استفاده می‌شود و پشتیبانی محدودی از برنامه دارد.

شایان ذکر است که این مشخصات قطعی نیستند. بنابراین بهتر است خوانندگان این اطلاعات را با کمی شک‌وتردید بپذیرند و منتظر تایید رسمی باشند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.