انتشار CoD: Modern Warfare 3 با مصرف بیشترین ترافیک در بریتانیا همراه شد

انتشار CoD: Modern Warfare 3 با مصرف بیشترین ترافیک در بریتانیا همراه شد

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 امروز منتشر شد و بسیاری از ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی آمارهای جدید و قابل توجهی را به ثبت رساندند. طبق گفته‌های EE، BT و Virgin Media O2، دوره لانچ و پری-لود بازی، شاهد رکورد جدیدی از نظر ترافیک در تمام شبکه‌ها بود.

<!–

–>

در یک بیانیه مطبوعاتی، Virgin Media O2 در روز چهارشنبه ۸ نوامبر، زمانی که بازی برای پری‌لود در دسترس بود، اظهار داشت که شبکه پهنای باند آن «در زمان اوج ۲۵.۱ ترابیت بر ثانیه» در ۸ تا ۱۰ شب بوده است.

این شرکت خاطرنشان کرد که افزایش ۲۲ درصدی مصرف بازی Modern Warfare 3 در اوج ترافیک، در طول بازگشت نقشه اصلی Fortnite رخ داده است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2بررسی بازی Call of Duty Warzone 2

همچنین شایان ذکر است در حالی که ترافیک بیشتری برای مدرن وارفر ۳ وجود داشته، حجم نصب دنباله‌ی Call of Duty بسیار بیشتر بوده و منجر به آمار بالای داده‌ها شده است. این ممکن است مصرف بالای اینترنت را در مقایسه با رکورد اخیر Fortnite در تعداد بازیکنان همزمان توضیح دهد.

در همین حال، EE در یک بیانیه مطبوعاتی جداگانه گفت که پیک شبکه مربوط به Modern Warfare 3 «یکی از بالاترین نسبت‌های ترافیک به مشتری» بوده است. این نشان می‌دهد که تعداد زیادی از گیمرها از این شبکه استفاده می‌کنند.

Modern Warfare 3Modern Warfare 3

این دومین اوج کلی برای شرکت‌ها بود. تنها تاریخ دیگری که شاهد ترافیک بالاتر برای EE و BT بودیم، در ۱۵ فوریه بود، بیشتر به لطف فوتبال. در این تاریخ ظاهرا مسابقه لیگ برتر بین آرسنال و من سیتی بود که به صورت آنلاین پخش شد، همچنین چندین مسابقه لیگ قهرمانان اروپا و به‌روزرسانی Call of Duty: Warzone Season 2 باعث افزایش ترافیک شد.

اما در حالی که نسخه امروزی کال آو دیوتی ممکن است از نظر ترافیک اینترنتی محبوب باشد، مورد استقبال منتقدان و کاربران قرار نگرفته است. اکتیویژن ادعا کرده که لانچر Call of Duty HQ مدیریت فایل آسان‌تر و جابه‌جایی یکپارچه بین بازی‌ها را فراهم می‌کند. با این حال، انتقادات زیادی از سوی بازیکنان دریافت کرده است.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۰ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟تجربه مشترک همه ما
کوییز ۱۰ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟کوییز ۱۰ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

فیلم John Wick 5 در مراحل اولیه ساخت قرار دارد - ویجیاتوفیلم John Wick 5 در مراحل اولیه ساخت قرار دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.