رمدی جزئیات جدیدی از اسپین‌آف چندنفره Control به اشتراک گذاشت

کاندور، نخستین پروژه سازندگان الن ویک در بازار لایو سرویس

رمدی جزئیات جدیدی از اسپین‌آف چندنفره Control به اشتراک گذاشت

رمدی به تازگی جزئیات و اطلاعات جدیدی از پروژه کوآپ و چندنفره خود تحت عنوان پروژه Condor به اشتراک گذاشته است. این بازی که در واقع اسپین‌آف بازی موفق Control محسوب می‌شود، نخستین گام سازندگان Alan Wake 2 در بازار عناوین لایو سرویس خواهد بود.

<!–

–>



پروژه کاندور که قرار است طی سال جاری میلادی وارد مراحل اصلی تولید – با کمک موتور داخلی شرکت، Northlight – شود، یک بودجه ابتدایی معادل ۲۷.۱ میلیون دلار دریافت کرده. پلتفرم‌های مقصد بازی نیز پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی اعلام شده‌اند.

رمدی طی جلسه مالی خود در رابطه با اسپین‌آف Control گفت:

پس از تهاجم Hiss، خانه باستانی [دفتر مرکزی سازمان کنترل] تحت قرنطینه است؛ یک مجموعه بی‌ثبات و پرخطر مملو از نیروهای فراطبیعی.

داخل ساختمان سازمان آخرین گروه از اعضای فدرال بیورو کنترل باقی مانده‌اند و آن‌ها باید با مبارزه و ایستادگی، کنترل را دوباره به دست بگیرند. در زمان‌های دشواری باید تصمیمات دشواری گرفته شود. و حالا به تک‌تک افراد نیاز داریم.

اسپین آف Control از رمدیاسپین آف Control از رمدی

فرنچایز کنترل بسیار بزرگ‌تر از یک بازی یا یک شخصیت است. با پروژه Condor ما بازیکنان را به ماجراجویی در قلب خانه باستانی دعوت می‌کنیم. در اینجا، آن‌ها با دشمنان و موانع عظیمی مواجه خواهند شد، اما در صورت اتکا به ابزارها و «یکدیگر»، شانسی برای بقا وجود دارد.

رمدی همچنین در ادامه تایید کرد که اسپین‌آف آنلاین Control شامل یک قیمت ثابت شبیه بسیاری از عناوین لایو سرویس دیگر خواهد بود و قرار نیست با یک بازی رایگان (مانند فورتنایت) طرف باشیم.

توسعه‌دهنده فنلاندی الن ویک علاوه بر کاندور روی چندین پروژه دیگر نظیر ریمیک مکس پین ۱ و ۲، بسته‌های الحاقی Alan Wake 2 و همچنین Control 2 کار می‌کند.


مطلب پیشنهادی:داستان کامل سری مکس پینتماشا کنید!
داستان کامل سری مکس پینداستان کامل سری مکس پین


از دی‌ال‌سی الدن رینگ چه خبر؟ | ویجی‌لاگ پلاس

استودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتواستودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.