رسمی: کونامی از بازی Metal Gear Solid Delta رونمایی کرد

شرکت «کونامی» (Konami) در جریان همایش PlayStation Showcase، از بازی ریمیک «متال گیر سالید ۳» (Metal Gear Solid 3 Remake) رونمایی کرد. این بازی در قالب عنوانی جدید با نام Metal Gear Solid Data: Snake Eater برای پلتفرم‌های «پلی‌استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و کامپیوتر شخصی (PC) عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری VGC، شرکت Konami در طی همایش «پلی استیشن شوکیس» از بازی Metal Gear Solid Data: Snake Eater پرده‌برداری کرد. شرکت Konami اعلام کرد عنوان Snake Eater یک «بازسازی وفادار» خواهد بود. «کونامی» در بیانیه خود گفت نسل جدیدی از بازیکنان و طرفداران وفادار سری به طور یکسان می‌توانند داستان ریشه‌ای «بیگ باس» (Big Boss) مشهور را تجربه کنند و شاهد شکل‌گیری افسانه او در عملیات Snake Eater باشند.

بازی Metal Gear Solid Data

شرکت Konami همچنین تایید کرد بازی‌های Metal Gear Solid 1، ۲ و Snake Eater در قالب مجموعه‌ای در پاییز سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود. مجموعه عناوین باز‌سازی‌شده MGS قرار است در دو جلد منتشر شود. این شرکت پیرامون توسعه این عناوین کفت:

در حال حاضر، اعضای تیم توسعه با یکدیگر همکاری می‌کنند تا محیطی ایجاد شود که طرفداران بتوانند سری متال گیر را روی جدیدترین پلتفرم‌ها تجربه کرده و لذت ببرند. ما در حال ساخت ریمیک بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater هستیم که یکی از نسخه‌های دوست‌داشتنی این سری محسوب می‌شود. این بازی برای اولین بار شخصیت Snake را به بازیکنان معرفی می‌کند. ما سخت کار می‌کنیم تا Metal Gear Solid Δ: Snake Eater یک بازآفرینی وفادار از داستان اصلی و طراحی بازی باشد، در حالی که گیم‌پلی را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و تجربه کاربری بی‌نظیر تکامل می‌دهد.

گفتنی است مجموعه Meta Gear Solid: Master Collection همزمان با سی‌وپنجمین سالگرد سری در بازار منتشر می‌شود. خبرگزاری VGC در سال ۲۰۲۱ گزارش داد شرکت Konami مشغول کار روی نسخه جدیدی از عنوان Metal Gear Solid 3: Snake Eater در کنار «سایلنت هیل» (SIlent Hill) و «کستلونیا» (Castlevania) است. طبق منابع، مشخص است که کونامی موضع خود را در مورد صدور مجوز ویژگی‌های بازی خود ملایم کرده است. شواهدی از این امر اخیراً با رونمایی از چندین پروژه جدید Silent Hill، از جمله بازسازی Silent Hill 2 مشاهده شد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی Metal Gear Solid Data را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.