رسمی: تاریخ انتشار Call of Duty Warzone Mobile مشخص شد

رسمی: تاریخ انتشار Call of Duty Warzone Mobile مشخص شد

پس از مدت‌ها انتظار، اکتیویژن بالاخره از تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل رونمایی کرد تا نوروز امسال بتوانید با گوشی‌های خود وارد میدان نبرد وردانسک شوید.

<!–

–>

وارزون موبایل که حدودا یک سال در فاز آزمایشی به‌سر می‌برد و در مناطق محدودی به‌طور محدود قابل دسترسی بود، در تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۳ برای تمام کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران iOS و اندروید به‌طور رایگان می‌توانند بازی را برای خود دانلود کنند. با پیش‌ثبت‌نام (Pre-Registeration) برای بازی می‌توانید به یک باندل رایگان متشکل از یک اسکین برای شخصیت Ghost و دو Blueprint برای سلاح‌های M4 و X12 دست پیدا کنید.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ | تابستان ۱۴۰۲کدام گوشی کمپانی سامسونگ را باید انتخاب کرد؟!
راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ | تابستان ۱۴۰۲راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ | تابستان ۱۴۰۲

اکتیویژن از برخی از جزئیات جدید Call of Duty Warzone Mobile نیز رونمایی کرد. بازی دارای سه حالت اصلی خواهد بود:

  • حالت Battle Royale در مپ Verdansk با ۱۲۰ نفر بازیکن
  • حالت Resurgence در مپ Rebirth Island با ۴۸ بازیکن
  • حالت چندنفره کلاسیک شامل مدهایی همچون تیم دث‌مچ، دامینیشن، کیل کانفرمد و سرچ اند دستروی، در مپ‌هایی از جمله Shipment و Shoot House و Scrapyard

مهم‌تر از همه، وارزون موبایل به‌طور کامل از Cross-Progression با نسخه‌های کنسول و پی‌سی Warzone و Modern Warfare 3 پشتیبانی خواهد کرد. این بدین معناست که تمامی امتیازات و تجربه‌هایی که تجربه می‌کنید، تمام سلاح‌هایی که آزاد یا لول آپ می‌کنید و تمام پیشرفت‌هایی که در بتل پس دارید، همگی بین این بازی‌ها مشترک خواهند بود.

همچنین اکثر باندل‌های تزئینی که برای نسخه‌های کنسول و پی‌سی بازی خریده‌اید نیز در Warzone Mobile قابل دسترسی هستند و باندل‌های آینده نیز بین هر سه بازی مشترک خواهند بود. البته اکتیویژن اعلام کرد که «تعداد اندکی باندل انحصاری» وجود دارند که برای همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار نخواهند گرفت، هرچند که دقیقا مشخص نشد که کدام باندل‌ها چنین وضعیتی دارند.

از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به پشتیبانی کامل از کنترلر، شخصی‌سازی کامل کنترلر و رابط کاربری، لیست دوستان مشترک با نسخه‌های پی‌سی و کنسول و Proximity Chat اشاره کرد.


مطلب پیشنهادی:بررسی گیمینگ گوشی سامسونگ S23 Ultraبهترین گوشی بازار؟!
بررسی گیمینگ گوشی سامسونگ S23 Ultraبررسی گیمینگ گوشی سامسونگ S23 Ultra


از دی‌ال‌سی الدن رینگ چه خبر؟ | ویجی‌لاگ پلاس

استودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتواستودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.