رده‌بندی سنی بازی Exoprimal مشخص شد

به‌تازگی رده‌بندی سنی بازی مورد انتظار Exoprimal توسط سازمان ESRB مشخص شد.

شرکت «کپکام» (Capcom) امسال سال بسیار شلوغی را در صنعت گیمینگ پشت سرمی‌گذارد. این شرکت علاوه بر انتشار نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4 و Street Fighter 6، عنوان اکشن سوم شخص Exoprimal را به بازار عرضه خواهد کرد. اخیرا، اطلاعات قابل توجه‌ای از این بازی توسط Capcom منتشر نشده بود اما اکنون به نظر می‌رسد بازی Exoprimal توسط سازمان ESRB درجه‌بندی سنی شده است.

وب‌سایت رسمی سازمان ESRB هنوز جزئیات کاملی از درجه‌سنی بازی Exoprimal درج نکرده است. در جریان رویداد Capcom Cup IX، تریلری از بازی Exoprimal به نمایش درآمد که خبر از درجه‌سنی M به بازیکنان می‌داد. همچنین در پایان تریلر نشان داده شد که این بازی در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

رده‌بندی سنی بازی Exoprimal؛ نبرد گروهی بازیکنان با دایناسورها!

Exoprimal یک بازی اکشن شوتر و مبارزه‌ای سوم‌شخص است که بازیکنان در آن با انواع مختلفی از گونه‌های دایناسورها و نئورسورها روبرو می‌شوند. این بازی عملاً به هریک از گونه‌های دایناسورها یک قابلیت ترسناک نیز اضافه کرده تا چالش مقابله با نئوسورها را دوچندان کند. در Exoprimal بازیکن‌ها علاوه‌ بر مبارزه با دایناسورها درگیر رقابت با یکدیگر می‌شوند. این بازی قرار است گیمرها را مدام در دو گروه پنج‌نفری قرار دهد و هر بار اعضای گروهی برنده خواهند بود که زودتر ماموریت‌ها را به انجام برساند. برخی از کارشناسان سبک و گیم پلی بازی مزبور را شبیه به سری Monster Hunter تلقی می‌کنند.

رده‌بندی سنی بازی Exoprimal

بازی Exoprimal در روزی نامشخص در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس / اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) عرضه می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.