انتشار اولین بنچمارک نسخه جهانی شیائومی ۱۳ قبل از عرضه رسمی

سری گوشی‌های شیائومی ۱۳ آبان سال گذشته در چین رونمایی شده و حالا به نظر می‌رسد با تایید عرضه آن برای بازار جهانی اولین بنچمارک نسخه بین المللی آن نیز منتشر شده است. کمپانی سازنده در حال عرضه این سری گوشی‌ها برای بازار جهانی است و محصولات این سری با نام مدل Xiaomi 13 ،Xiaomi 13 Pro و Xiaomi 13 Lite قرار است در هفته آینده یعنی ۲۶ فوریه (۷ اسفند) در بازارهای جهانی در دسترس قرار گیرد.

در همین راستا اولین بنچمارک‌ها از مدل رده بالای این گوشی در بنچمارک Geekbench و بر روی وب‌سایت آن‌ها منتشر شده است. شیائومی ۱۳ با شماره مدل ۲۲۱۰۱۳۲G بر روی گیک بنچ در دسترس قرار گرفته و این گوشی با پشتیبانی از یک پردازنده ۸ هسته‌ای با نام رمز Kalama فهرست شده بود. قبلا نیز اطلاعات تراشه این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بود و مشخص شده که شیائومی در نظر دارد این محصولات را با پشتیبانی از چیپست اسنپدارگون ۸ نسل ۲ عرضه کند.

در ادامه اطلاعات جدید منتشر شده در بنچمارک، همچنین مشخص شده که نسخه جهانی شیائومی ۱۳ پرو قرار است با پشتیبانی از ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۳ در دسترس قرار گیرد. در همین رابطه این گوشی در بنچمارک اخیر امتیاز تک هسته‌ای ۱۴۸۱ و امتیاز چند هسته‌ای ۴۶۷۶ را دریافت کرده است. با این حال به نظر می‌رسد نسخه چینی این گوشی بهتر از نسخه بین المللی در این بنچمارک عمل کرده است.

بنچمارک نسخه جهانی شیائومی 13

در همین رابطه باید گفته که نسخه مرجع و مربوط به بازار چین توانسته بود امتیاز ۱۵۰۴ را در بخش تک هسته‌ای و امتیاز ۵۳۴۲ را در تست‌های چند هسته‌ای بدست آورد. با این حال ممکن است تست‌های ارائه شده مربوط به نسخه‌های اولیه باشد و انتظار عملکرد بهتر نیز در این رابطه مطرح شده است. این گوشی در چین با پشتیبانی از صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی OLED 2K و با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در دسترس قرار گرفت.

حداکثر روشنایی نسخه چینی گوشی نیز ۱۹۰۰ نیت عنوان شده است. باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی ۱۲۰ وات از دیگر قابلیت‌های نسخه مرجع این مدل گوشی است. شیائومی همچنین در مدل مرجع از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با پشتیبانی از پردازنده گرافیکی Adreno استفاده کرده بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.