فهرست بستن

رایتل میزبان نخستین جلسه کارگروه هوشمندسازی انرژی شستا

نخستین جلسه کارگروه هوشمندسازی انرژی شستا با حضور نمایندگان هلدینگ‌های تابعه و مدیران معاونت نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان شستا، به میزبانی شرکت خدمات ارتباطی رایتل روز دوشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۴، برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *