رئیس پلی استیشن: بازی‌های لایو سرویس خسته‌کننده هستند

رئیس پلی استیشن: بازی‌های لایو سرویس خسته‌کننده هستند

در حالی که پلی استیشن طی چند سال گذشته روی بازی‌های لایو سرویس تمرکز زیادی کرده است، حالا یکی از مدیران این شرکت اعلام کرده که نمی‌خواهد صنعت بازی بیش از اندازه یکنواخت شود.

«شوهی یوشیدا»، رئیس پلی استیشن، در مصاحبه‌ای با نشریه گاردین گفت که صنعت بازی‌های ویدیویی توسط استعداد بازی‌سازان آن جلو می‌رود و این موضوع که لیست بازی‌های پرفروش تحت سلطه عناوین لایو سرویس باشد، برای او بسیار یکنواخت و کسل کننده خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟ما اهل گیم‌نت هستیم!
چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟

او در جریان مصاحبه خود گفت:

صنعت بازی هیچوقت از سرگرم‌کننده بودن متوقف نخواهد شد. این صنعت همچنان در حال رشد است و امیدوارم به حمایت و دنبال کردن ایده‌های خلاقانه و افرادی که سعی می‌کنند روی چیزهای جدید کار کنند، ادامه دهد. دوست ندارید ببینید که ۱۰ بازی برتر هر سال تقریبا یکسان هستند و همه عناوین به بازی‌های خدماتی تبدیل شده‌اند. این برای من کمی خسته‌کننده خواهد بود.

رئیس پلی استیشن: بازی‌های لایو سرویس خسته‌کننده هستند - ویجیاتورئیس پلی استیشن: بازی‌های لایو سرویس خسته‌کننده هستند - ویجیاتو

یوشیدا در حالی به این موضوع اشاره کرده که سونی قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۱۲ بازی لایو سرویس منتشر کند و اخیرا استودیو جدیدی با نام Firewalk خریداری کرد. این استودیو که سال ۲۰۱۸ تاسیس شده، تاکنون روی بازی‌هایی از جمله Call of Duty و ایپکس لجندز کار کرده است. با این کارنامه، سونی قصد دارد تا Firewalk Studios برای تحقق اهداف خود در زمینه بازی‌های لایو سرویس استفاده کند.

همچنین بانجی و Haven Interactive Studios نیز با چنین اهدافی خریداری شده بودند.


مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

رئیس پلی استیشن: بازی‌های لایو سرویس خسته‌کننده هستند - ویجیاتورئیس پلی استیشن: بازی‌های لایو سرویس خسته‌کننده هستند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.