زمان انتشار و شخصیت جدید فصل بعدی Apex Legends اعلام شد

زمان انتشار و شخصیت جدید فصل بعدی Apex Legends اعلام شد

الکترونیک آرتز پیش از آغاز فصل ۱۷ بازی ایپکس لجندز (Apex Legend) در ماه آینده، اکنون جزئیات بیشتری درباره آن منتشر کرده است.

فصل آینده با عنوان Arsenal در تاریخ ۹ می (۱۹ اردیبهشت) منتشر شود و همچنین دارای قهرمان جدیدی با نام Ballistic است. تریلر منتشر شده از فصل ۱۷ ایپکس لجندز را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید. Ballistic مردی است که به‌تازگی از بازنشستگی خارج شده و تمام تلاش خود را می‌کند تا از حضور پسرش در Apex Games جلوگیری کند.


مطلب پیشنهادی:چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]داستان یک سقوط
چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]

ریسپاون انترتیمنمت، توسعه‌دهنده بازی، علاوه بر Ballistic، در فصل ۱۷ بازی روی جوانب دیگری نیز کار کرده است. طبق اعلام این استودیو، در این فصل بازیکنان می‌توانند در نسخه به‌روز شده نقشه World’s Edge بازی کنند . همچنین محدوده شلیک گسترده‌تری برای آن‌ها فراهم شده است.

زمان انتشار و شخصیت جدید فصل بعدی Apex Legends اعلام شد - ویجیاتوزمان انتشار و شخصیت جدید فصل بعدی Apex Legends اعلام شد - ویجیاتو

فصل قبلی بازی ایپکس لجندز با نام Revelry در تاریخ ۱۶ فوریه منتشر شده بود. برای اولین بار از زمان انتشار بازی در چهار سال قبل، یکی از فصل‌های جدیدی آن بدون هیچ قهرمان جدیدی ارائه شده بود. در عوض، Respawn اعلام کرد که سیستم کلاس‌های شخصیت‌ها را ریمستر کرده است.

با آغاز فصل ۱۶، Apex Legends موفق شد تا رکورد تعداد بازیکنان همزمان آن در استیم را بشکند. باید دید فصل جدید ایپکس لجندز با چه استقبالی از سوی بازیکنان و طرفداران مواجه خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه از فصل ۱۶ بازی ایپکس لجندز می‌دانیمخبری از کاراکتر جدید نیست!
هر آن‌چه از فصل ۱۶ بازی ایپکس لجندز می‌دانیمهر آن‌چه از فصل ۱۶ بازی ایپکس لجندز می‌دانیم


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

زمان انتشار و شخصیت جدید فصل بعدی Apex Legends اعلام شد - ویجیاتوزمان انتشار و شخصیت جدید فصل بعدی Apex Legends اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.