رئیس جدید بلیزارد معرفی شد

رئیس جدید بلیزارد معرفی شد

«یوهانا فاریس» (Johanna Faries)، مدیرکل بازی‌های Call of Duty به‌عنوان رئیس جدید استودیو بلیزارد (Blizzard Entertainment) معرفی شد.

<!–

–>

مایک ایبارا (Mike Ybarra)، رئیس سابق استودیو بلیزارد در اخراج‌های دسته‌جمعی که هفته گذشته رخ داد، این شرکت را ترک کرده بود. حالا بلومبرگ در گزارش خود اعلام کرده که فاریس در یک ایمیل، انتخاب‌شدن خود به‌عنوان رئیس جدید را اعلام کرده است.


مطلب پیشنهادی:۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانیدبلیزارد، واقعا ممنون!
۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید

فاریس در ایمیل خود به تضاد گذشته بین اکتیویژن و بلیزارد برای کار روی پروژه‌هایشان اشاره کرد که ترجیح می‌دهند بدون فشار بیشتر شبیه اکتیویژن باشند. او از ۵ فوریه (۱۶ بهمن) کارش به‌عنوان رئیس استودیو را آغاز خواهد کرد.

رئیس جدید بلیزارد معرفی شد - ویجیاتورئیس جدید بلیزارد معرفی شد - ویجیاتو

در این نامه نوشته‌شده است:

اکتیویژن، بلیزارد و King شرکت‌های کاملا متفاوتی با بازی‌ها، فرهنگ‌ها و جوامع مختلف هستند. توجه به این نکته ضروری است که نحوه ارائه Call of Duty برای بازیکنان اغلب می‌تواند با بازی‌های دیگر متفاوت باشد: هرکدام با گیم‌پلی متفاوت، جوامعی که آن‌ها را احاطه کرده‌اند و مدل‌های لازم برای موفقیت همراه هستند. من این موضوع را با تیم رهبری بلیزارد در میان گذاشته‌ام و با حساسیت روی این پویایی‌ها و احترام عمیق به بلیزارد کار خود را شروع می‌کنم، در حالی که در جهان‌هایمان به ارتفاعات بالاتری می‌رویم.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۳۸ ویجیاتو؛ یک کوییز سرد!یلدا مبارک!
کوییز ۳۸ ویجیاتو؛ یک کوییز سرد!کوییز ۳۸ ویجیاتو؛ یک کوییز سرد!


چالش‌های بازی‌سازی در ایران با سازنده بازی ایرانی Nobody’s Left | ویجی کست

استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتواستودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.