دو ماه پس از عرضه، Helldivers 2 همچنان در استیم عملکرد فوق‌العاده خوبی دارد

دو ماه پس از عرضه، Helldivers 2 همچنان در استیم عملکرد فوق‌العاده خوبی دارد

Helldivers 2 پس از عرضه در ماه فوریه، با شروعی بهتر از آنچه هر کسی انتظار داشت، بازیکنان PS5 و PC را به صورت دسته‌جمعی جذب خود کرد. دو ماه پس از انتشار، شوتر کوآپ سونی به طور چشمگیری به حرکت خود ادامه می‌دهد.

<!–

–>

طبق گزارش SteamDB، در روز یکشنبه، ۷ آپریل، Helldivers 2 با ۳۴۵,۱۸۸ بازیکن همزمان در استیم به اوج خود رسید که بالاترین رقم در سه هفته گذشته بوده است.

در همین حال، در جدول پرفروش‌های استیم، Helldivers 2 در حال حاضر پرفروش‌ترین عنوان پولی است که پس از بازی Counter-Strike 2 در رتبه دوم جدول قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟
چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟

اینکه بازی‌ها دو ماه پس از انتشار، فروش و تعداد بازیکنان قابل توجه خود را حفظ کنند، چیزی نیست که اغلب شاهد آن باشیم، حتی اگر بازی مورد نظر یک عنوان لایو سرویس باشد.

البته سازندگان Helldivers 2 کار بسیار خوبی برای درگیر نگه‌ داشتن بازیکنان با عملیات زنده‌اش انجام دادند، از طریق محتوا و ویژگی‌های جدید، داستان‌سرایی مداوم یا موارد دیگر.

Helldivers 2Helldivers 2

فوریه یک ماه درخشان برای بازی بود که به عنوان پرفروش‌ترین عنوان ماه در ایالات متحده و بریتانیا و همچنین محبوب‌ترین بازی PS5 در پلی استیشن پلاس ظاهر شد. بیشترین تعداد کاربران همزمان بازی شوتر در استیم نیز به بیش از ۴۵۸ هزار نفر رسید.

Helldivers 2 همچنین پرفروش‌ترین بازی در بریتانیا در ماه مارس بود و در حال حاضر از فروش Marvel’s Spider-Man 2 در منطقه پیشی گرفته است. سونی هنوز آمار فروش رسمی بازی را اعلام نکرده، اما تحلیلگران نزدیک به یک ماه پیش تخمین زدند که این بازی بیش از ۸ میلیون نسخه فروخته است.

Helldivers 2 برای PS5 و PC در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)یور فرندلی نیبرهود اسپایدرمن!
کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)


تاریخچه استودیوی رمدی | از مکس پین تا الن ویک

فروش Helldivers 2 در انگلستان حتی از مرد عنکبوتی هم پیشی گرفته است - ویجیاتوفروش Helldivers 2 در انگلستان حتی از مرد عنکبوتی هم پیشی گرفته است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.