دسته و کاور جدید پلی‌استیشن ۵ با طرح لبرون جیمز رونمایی شد

لبرون جیمز و سونی در حال همکاری برای تولید یک سری نسخه‌های ویژه از لوازم جانبی پلی‌استیشن ۵ هستند که شامل دسته و کاور جدیدی برای این کنسول می‌شود.

برنامه‌ی جدید پلی‌استیشن با عنوان PlayStation’s Playmaker که به تازگی معرفی شده، سازندگان محتوا، ورزشکاران، بازیگران، هنرمندان، گیمرها و به طور کلی افراد مشهوری را که می‌خواهند استعدادها و عشقشان به صنعت بازی را به اشتراک بگذارند، برجسته می‌کند. هرچند هیچ لیستی از ورزشکاران مشهور جهان که به نوعی گیمر نیز هستند، بدون لبرون جیمز (LeBron James)، قهرمان چهار دوره‌ی NBA و ستاره‌ی لس‌ آنجلس لیکرز، کامل نخواهد بود.

جالب است بدانید که او در چندین بازی ویدیویی و رسانه‌های مرتبط با بازی ظاهر شده است. یکی از نمونه‌های اخیر بازی طنز او در نقش کریتوس در تریلر کمدی گاد آو وار رگناروک در کنار بازیگرانی مانند بن استیلر و جان تراولتا است. او علاوه بر بازی‌های بسکتبالی مانند NBA 2K23، به عنوان یک شخصیت قابل بازی در فورتنایت نیز معرفی شده است.

پلی استیشن 5

اکنون ارتباط لبرون جیمز با بازی‌های ویدیویی به لطف نقش او به عنوان بخشی از برنامه‌ی جدید پلی‌استیشن به سطح جدیدی رسیده است. سونی به تازگی از دسته‌ی جدید پلی‌استیشن ۵ و کاور جدید کنسول که با نقل قول‌هایی از خود جیمز طراحی شده رونمایی کرده است. جیمز اظهار داشه که امیدوار است این طراحی‌ها الهام‌بخش هر کسی باشد که آن‌ها را لمس می‌کند و در یافتن معانی مختلف در جزئیات آن سرگرم شود.

گفتنی است که جدیدترین سری لوازم جانبی پلی‌استیشن ۵ تنها سخت افزار مخصوص بازی نیست که با لبرون جیمز مرتبط است. در سال ۲۰۲۱، مجموعه‌ای از کنترلرهای ایکس‌باکس با محوریت فیلم Space Jam: A New Legacy منتشر شد.

دوال‌سنس

دسته و کاور پلی‌استیشن ۵ با محوریت لبرون جیمز ظاهرا در اواخر سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. از طرفی دیدن همکاری‌های جدیدی که با برنامه‌ی جدید سونی انجام خواهد شد، هیجان‌انگیز است و باید دید که در آینده کدام یک از شخصیت‌های مشهور با این کمپانی همکاری خواهند کرد.

منبع: Siliconera


دسته بازی پلی استیشن 5 سونی مدل DUALSENSE CFI-ZCT1W
کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.